dinsdag 18 maart 2014

Vervolg van haasjesdag

Alweer dinsdag en ik moet bekennen dat ik weinig vorderingen heb gemaakt.
Maar ja, mijn werkschema is sinds gisteren terug gestart en de eerste dag viel toch al heel goed mee.
Vandaag nog een halve dag en dan heb ik een weekje vrij.

Omdat ik terug last heb van mijn schouder doe ik het eventjes rustigaan met breien, ook omdat ik weer aan het werk ben en minder tijd heb daardoor, maar ook omdat ik momenteel in mijn naai-en borduurfase zit.

De vorderingen van deze week.


1 armpje is er bijgekomen, dus toch wel iets.



Herinneren jullie nog dat ik dit boekje bestelde bij "zij maakt het"?
Nu, ik beken, ik heb me niet langer kunnen inhouden.


Daarom heb ik stiekem een start gemaakt met het hondje met kousenwol op naaldjes 2.
Je begint bij met het hoofd en dit is voor 3/4 af ongeveer.

Ga zeker eens langs bij de andere poppenmoeders:

Marjolein (ja je leest het goed, ze is terug met bloggen gestart, welkom terug!)
en als laatste
de "homemade by" van Wieke

Benieuwd wat zij allemaal klaargestoomd hebben deze week, hopelijk meer dan ik :-)

Maar vanavond is het clubje en ik heb nog wat te showen deze week, maar dat is voor een andere dag.

Veel plezier met de poppen!




12 opmerkingen:

  1. Jammer dat je een zere schouder hebt, zulk soort klachten kunnen wij eigenlijk niet gebruiken. Ik moet wel om je lachen hoor dat je stiekem met dat hondje bent begonnen,
    heel herkenbaar! maar we zeggen niks hoor het blijft onder ons haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe maar voorzichtig met je schouder. Ik heb er zelf ook snel last van en dan moet ik wat anders gaan doen. (nu dus even aan het borduren) Maar ondanks dat heb je toch nog iets gedaan, Mooie wol voor je hondje
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk en wat leuk garen voor het hondje succes !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei, jammer dat je weer pijnklachten hebt...
    En iets is nog steeds veeeeel beter dan niets!
    Rustig aan!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jammer van je schouder.
    beterschap , af en toe iets anders doen en ontspannen.
    kan echt geen kwaad
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Rustig aan, niets forceren. Ik vind dat je evengoed een hoop hebt gedaan.
    Fijn dat de eerste werkdag is meegevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij zijn er meer dames die last krijgen van te veel breien, ik ook, ik merk dat je haken langer vol houdt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pas maar op met dat breien als je last hebt van je schouder. Beter nu even rust dan later chronisch last.
    En wat een mooie wijze spreuk op het einde!
    Groetjes
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig heb je toch ook wat aan het vriendinnetje van Harry haas gebreid. Ik begrijp wel dat het kriebelt om aan het hondje te beginnen. Heet is ook zo schattig. Wees een beetje voorzichtig met je schouder hé. Gelukkig is de eerste werkdag meegevallen. Geniet van jullie clubje deze avond.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je haasje is toch weer een beetje gegroeid en dat hondje gaat ook heel leuk worden , maar pas wel goed op jezelf hoor.....niet te veel willen doen dat is niet goed voor je schouder.
    dankjewel voor het welkom terug *u*
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen