zaterdag 1 maart 2014

Rugpand af en update borduurtje

Het nieuwe vestje dat ik begonnen ben, daarvan is het rugpand al af en met het voorpand begonnen.
De kleur van de wol valt mee vindt Leen.


De eerste maal dat ik raglanmouwen brei en met zichtbare minderingen, maar het viel mee.


Zover was ik met mijn borduurwerk.


En dit is er al bijgekomen!
Als je in 1 kleur borduurt en veel tekst gaat het snel vooruit.
Nog 1 rij tekst erboven en dan is de helft al af.


Met welke projecten zijn jullie allemaal bezig?  Ik kom snel eens langs.
Fijn weekend!

Ware uitspraak:

"Ik heb vandaag mijn BMI eens berekent, ik ben blijkbaar te klein voor mijn gewicht..."

Zijn er nog mensen onder jullie die dit voorhebben?



13 opmerkingen:

  1. Oh die spreuk, geweldig!
    Het kleurverloop in je vestje wordt erg mooi en je borduurwerk wordt prachtig!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Neu weet totaal niet waar je het over hebt.... Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het vestje krijgt een prachtig kleurverloop. En die spreuk, dat is er eentje om te onthouden, hihi.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In de truien van de Arne-en-Carlos-poppen gebruiken we toch ook raglan?
    Het ziet er allemaal weer mooi uit!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het s weer mooi hoor, goed gewerkt.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vestje gaat weer prachtig worden. Heel mooi kleur verloop. Gij borduurt er nogal op los !!! Zo mooi !!!
    En wat die spreuk betreft; helemaal mee eens.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, BMI, is goed gevonden.
    Jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aha, dat is het ! Tjonge, dat ik daar nu niet op kwam, wat zijn er toch veel mensen die te klein zijn hè...
    Je hebt ontzettend veel gedaan Rita, mensenlieve... wat een productiviteit... en allemaal zo mooi! Je borduurtje vind ik helemaal het einde!

    Grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er allebei super leuk uit! Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je vestje juist erg mooi van kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Rugpand en borduurwerk zijn heel mooi groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen