woensdag 19 maart 2014

Slechte punten en de boosdoener

Gisteravond was het weer clubje, maar voor de zoveelste keer had ik mijn fototoestel niet bij.
Volgende week hopelijk beter.
Heel erg was het niet, want we waren maar met 7, dus niet zo veel.
Maar toch, slechte punten op mijn rapport hierdoor.

Dan een kleine update van mijn babydeken.
Vol goede moed brei ik eraan, maar ik denk dat dit de boosdoener is van mijn schouderpijn.
Het opnieuw werken doet hier ook iets in natuurlijk, ik ben al 3 maand niet meer gewoon om ganse dagen achter een pc te werken, dus moet die linker arm nu wel meer werken nu.
Het loopt wel los, effe rustigaan.

Mijn deken vorder goed en zou ik nog graag klaar hebben voor de baby komt rond 25 april.

zo was hij vorige keer


en zo is hij nu


In totaal moet ik 7 verschillende steken breien, ik moet nu aan de 4e beginnen, dus bijna halfweg.
Maar het weegt nu natuurlijk, dikke wol op naalden 6, dus zal ik telkens ipv 8 naalden er nu 2 of 4 breien om mijn schouder te sparen.

En dan ga ik nu pronken met het zwangere buikje van mijn schoondochter.


Schattig, niet?

Vandaag ben ik thuis en ga ik proberen om een T-shirt voor mezelf te maken.
Wordt vervolgd.

Free Sewing Room Art




18 opmerkingen:

  1. ja dat word dus ff kalm aan doen elke keer een stukje en hoe dikker de pennen hoe meer je last van je schouders krijgt heb ik ondervonden.
    Maar je deken word een toppertje heerlijk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een deken breien op zo een dikke naalden. Dat weegt natuurlijk door. Begrijp goed dat je schouder daar pijn van kan doen. Doe het maar rustig aan !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi buikje! Dat gaat opschieten, 25 april.
    Doe rustig aan en succes met je shirt!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend dat buikje, het aftellen kan haast beginnen. Je dekentje wordt prachtig.
    Doe het rustig aan met je schouder, je moet straks wel de baby uitgebreid vast kunnen houden. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je deken wordt heel mooi, daar kan de baby straks lekker onder liggen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je al veel leuke dingen voor de baby gemaakt, het gaat al best opschieten! Prachtige buik, het blijft een mooi wonder.
    Doe maar rustig aan met je schouder (makkelijker gezegd dan gedaan weet ik uit ervaring)
    Ben benieuwd naar je shirt!

    groetjes, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Al een heel buikje, je kan aftellen. Doe het ook wat rustig aan!!!
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi dekentje wordt het al en wat een prachtige buik heeft je schoondochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, inderdaad dan wat toeren minder maken. En met dikke naalden krijg je nog eerder last. Genieten jullie nog maar even van dat buikje.
    Heb je trouwens onlangs iets veranderd? Als ik een berichtje bij je wilt plaatsen, moet ik soms wel 4 handelingen verrichten voordat het erop staat.
    Succes met de naaierij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, heb niks veranderd, maar er zijn problemen met de blog (of blogger) want ik krijg mijn reacties ook niet meer in de mailbox, raar, kzal mijn instellingen nog eens nakijken....

      Verwijderen
  10. Ha, ha, nu gaat ie wel in 1 keer goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooow , wat jammer dat je je fototoestel niet bij je had , ik geniet altijd zo van je clubfotos !!!
    liefs, Patti

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Doe maar rustig aan hoor, want als je te veel gaat doen, ben je straks nog langer uit de roelering.
    En wat een mooi buikje, daar zit een mooi wondertje in
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooi buikje. En bijna al. Mooie deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het buikje is al aardig rond, leuk! Mooie deken wordt het, maar snel doorbreien!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  15. misschien moet je de deken op een rondbreinaald gaan breien Rita en dan gewoon heen en weer , dat is beter voor je schouder en ligt het werk meer in je schoot dan dat je het draagt.
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het dekentje gaat goed vooruit en het is heel mooi groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen