vrijdag 7 maart 2014

Op bezoek bij "kruissteekmieke" en een mutsje

Deze morgen maakte ik nog een babymutsje, maar dit is eigenlijk sweaterstof, dus iets dikker.


Achterkant.


Voorkant.


En ik vond dat ik het nog moest versieren met een knoopje, of vinden jullie dit niet kunnen??

Namiddag had ik afgesproken met Micheline, een ex-collega en ook zij heeft een blog, namelijk "kruissteekmieke".

Op haar verzoek maakte ik een paar wasspeldenzakjes (vergat foto's te maken)
en van haar kreeg ik deze leuke vogelwasspeldjes.


Daar wordt je toch vrolijk van als zij je was versieren!


Uit een doos stofjes mocht ik ook nog een keuze maken en het werden deze leuke stofjes.

Bovendien kreeg ik ook nog een deel patronen mee, waar jullie later de maaksels misschien nog van te zien krijgen.
Help, weer patroontjes, ik kreeg er pas van "zij maakt het" en nu deze weer, heeft een mens ooit genoeg tijd om alles wat leuk is te maken????
Altijd opnieuw keuzes maken en tijd verdelen, moeilijk!!


Wie is het met me eens???



11 opmerkingen:

  1. Weer zo een kei lief mutsje. Jij verwend die kleine schattebol nogal. En de patroontjes blijven maar komen. Ja, wanneer moet een mens dat allemaal nog maken hé. Geniet nog van het zonnetje :-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo lief dat mutsje! Ik zou het knoopje weglaten. Buiten het feit dat het niet ongevaarlijk is voor een klein kindje voegt het niet zoveel toe vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg, dat afspraakje van jou met kruissteekmieke!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat mutsje is schattig en het knop je past er bij.
    en die was spelden zijn zo schattig.
    ben benieuwd wat je gaat maken met die patronen.
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat mutsje is heel erg lief geworden!
    Haha, ook jij heb meer handwerkwensen op je lijstje staan dan tijd, zo herkenbaar :-)
    Nu weer mooie patronen en stofje erbij.... genoeg te doen.
    Veel plezier en een fijn weekend.
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig om samen dezelfde hobby te hebben en dan bij elkaar te komen. Je bent heerlijk verwend met de wasknijpers en stofjes. Fijn weekend, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig mutsje (dat stofje!), maar ik zou het knoopje zeker weglaten.
    Alweer nieuwe voorraad; zo kom je er nooit doorheen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. was een toffe namiddag, moeten wij meer doen, ik heb s'avonds nog wat moeten kuisen, maar na zo een namiddag geen probleem
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ikke ikke, hahaha spreuk is super! Fijn dat jullie een leuke namiddag hadden. Ja tijd ... en er blijven maar plannen bijkomen hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief mutsje, ik zou het knoopje weglaten, het past er eigenlijk niet zo bij.
    Wat een mooie stofjes. Lijkt me iets voor kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 100%mee eens !!!!! nu mijne man nog overtuigen.....

    BeantwoordenVerwijderen