woensdag 5 maart 2014

Clubverslag en mijn pakketje

Gisteravond was het weer clubje, we waren met 8, dus hier weer een overzicht van de werkjes.



Anita breit een zwart vest voor haar zoon Niels, dit zijn de mouwen, de andere delen zijn al af.


Nicole is begonnen met een nieuw doekje te haken.


Marie-Jeanne haakt aan een poncho voor zichzelf.


Arlette naait geduldig aan haar volgende naaldschilderijtje.


Irma maakt goede vorderingen met haar meetlat van Disney.


Marie-Claire breide aan de mouwen van het vestje hieronder voor haar kleindochter.



En ik borduurde nog wat aan mijn doekje.


En dan zal ik jullie niet langer in spanning houden, dit zat er in mijn pakketje van "zij maakt het".


Zo kwam de envelop toe, je wordt al vrolijk van de verpakking met Jacobus erop.


Het patroon van deze 3 laatst bijgekomen diertjes moest ik gewoon hebben.


En na het zien van de muis op vele blogs heb ik die ook maar meteen bijgevraagd en de kleedjes voor Jacobus en Saar want dat patroon heb ik al, maar nog niet gemaakt.


Ook bestelde ik dunne naaldjes 1,2 om minipoppetjes te breien en 2 bolletjes wol ervoor.

Hopelijk kijkt Harry niet mee op deze blog, want als hij dit leest zwaait er wat denk ik.
Begrijpen jullie dat mijn handen jeuken om te starten???
Dromen kan ik in elk geval al.




14 opmerkingen:

  1. O, Rita, wat een mooie handwerkjes zie ik op je blog! Dat fijne kant-haakwerk! Prachtig! En het andere ook.
    Heerlijk pakketje, veel plezier ervan!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi allemaal!
    Wat Harry betreft:brei een Karolientje(Karel met een jurk!), hij blij en jij blij!grfr

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Rita, laat dit maar niet zien aan Harry. Ik begrijp heel goed dat je handen jeuken. Heel mooi pakketje heb je aangekregen.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enthousiaste plannen! Erg leuk allemaal.
    Tja, Harry... dat kan een probleem worden. Maar konijnen zijn toch wel iets gemakkelijker dan poppen zoals Sterre?
    Ik hoop het maar voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig hoor, wat zul jij hier weer heerlijk van genieten zelfs ik geniet hier op afstand al van al dat leuks.
    groetjes Akke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk pakje heb jij in de bus gekregen, heel begrijpelijk dat je daar aan wilt beginnen (sorry Harry....).
    De werkstukken op de club vorderen ook al flink, mooi om weer een overzichtje te zien.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke beesten. Droom er nog maar even van.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Rita,
    hier ben ik dan. Ik werk in de wolwinkel in Waanrode ,3 namiddagen in de week dinsdag, woensdag en zaterdag. Het is maar tijdelijk maar ik vind het heel leuk. Kom eens langs !!!! dat zou geweldig zijn.
    Start maar met je leuke beestjes van zij maakt het. Ik ben er ook verliefd op en ik brei ze zo graag.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat heb jij jezelf heerlijk verwend, super. Soms moet je hè, kan je je niet meer inhouden. Wat een prachtige dingen zijn jullie mee bezig, super. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om te zien waar iedereen mee bezig is! En ik ben nu al geweldig fan van jou borduurwerkje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor je verslagje Rita. amuseer je nog.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat hebben jullie een fijne tijd gehad seg.
    en zoveel mooie creaties.
    soms mag je je eigen toch is verwennen en wat een leuk pakketje is dat seg.
    Je gaat vast en zeker mooie dingen er mee maken.
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi rita,
    jij ook gefeliciteerd met je eerste klein kind.
    word vast en zeker een pracht van een baby
    Allemaal in april een zalige maand hihi :)
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen