zondag 30 maart 2014

Gekregen en gekocht

Vorige week kreeg ik van Gerda (een collega op het werk) een heel leuk cadeau.
Ze bracht een doos vol met gekleurde bobijntjes sokkenwol mee die in de bollen sokkenwol van Lana Grossa als extra zitten.
 
 
Kijk hoe mooi, ik kreeg ze om miniknuffeltjes mee te breien.
Dankjewel Gerda, hier gaat wat moois mee gemaakt worden.
 
Vrijdag passeerde ik in de boekenwinkel en kon het boek van Inge Snuffel echt niet langer weerstaan.

 
Goed en niet goed, want natuurlijk komen er weer nieuwe plannen bij nu :-)
 
En de nieuwe simply breien las er ook, vol van nieuwe en leuke breiprojecten.

 
Zal dit ooit stoppen?  We kunnen nooit lang genoeg leven om alles uit te voeren wat we zouden willen maken, zucht.
 
 
NOG EEN FIJNE ZONDAG!
En vergeet niet dat het zomeruur geworden is!!
 
 
 


13 opmerkingen:

  1. fijne zondag Rita en je hebt blijkbaar nog veel breiwerkjes te maken.
    groetjes,
    Jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke nieuwe spullen heb je weer! Handwerkboeken kan je nooit genoeg hebben toch? dus lekker genieten en doorbladeren en wie weet voor later ;-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die klosjes garen altijd handig, En we blijven kopen en we blijven nieuwe ideetjes krijgen, Maar ik weet het zeker, wat ik in huis heb en in mijn hoofd>............ Ga ik nooit afkrijgen al wordt ik 100

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rita , wat leuk die klosjes garen , daar kan je leuke dingen meedoen ..... dat breiblad heb ik hier nog niet zien liggen , maar morgen ga ik meteen naar de boekhandel !!
    Fijne Zondag nog !!
    liefs, Patti

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je krijgt het weer druk met al die nieuwe ideeen.
    Ja inderdaad nu nog de tijd en met de klok een uur vooruit schiet het ook niet echt op;-)
    Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rita,
    wat vertel je nu.....bobijntjes die in de sokkenwol zitten van Lana Grossa ? leg us uit....waar kan ik die kopen ??
    mvg Cathérine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er is een bepaalde soort sokkenwol van het merk Lana Grossa (dacht ik toch) en daar zit middenin zo'n bobijntje om de hiel en de tenen met dubbele draad te breien. Zelf heb ik die sokkenwol ook nog nooit gekocht.

      Verwijderen
  7. Ooo jij hebt dat mooie boek gekocht. Ik wil het ook graag, maar ik heb het nog niet gekocht. Hoelang ga ik nog kunnen weerstaan... Ik kijk er al naar uit naar jou creaties.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn kadootje!! En ja dat boek ... hahaha 200 jaar moeten wij worden ... minstens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik denk dat wij allen voor 300 jaar spullen in huis hebben om van alles te maken.
    maar wat maakt het uit?? zolang we er maar gelukkig van worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat weer een leuk boekjes en wat fijn dat je zulke mooie fijne wolletjes kreeg.
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuk kadeau en een mooi boek je gaat weten wat te doen groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig allemaal, ware schatten! Je hebt weer een heleboel inspiratie in huis, Rita, geniet er maar van!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen