vrijdag 21 maart 2014

Broekje is af en wat borduurwerk

Het broekje dat bij de sweater past is klaar.

Vanmorgen op het web achter een patroontje gezocht en gevonden, dus werd er geknipt, overlockt en genaaid met dit als resultaat.

Het patroontje vond ik hier: http://www.make-baby-stuff.com/baby-pants-baby-pattern.html
hij staat ook op mijn pinterestpagina bij babykleding.

voorkant


achterkant (met zak uit de restjes zodat het bij het sweatertje hoort)


Elastiekje in de band en klaar!
Zelf ben ik tevreden met het resultaat.

Uit de restjes van de broek en de sweater ga ik nog een sweatertje samenstellen, ik hou niet van stukken stof verspillen of weggooien.

En nu een update van mijn borduurwerkje dat aardig opschiet.

vorige keer


en zover zijn we nu


onder het hartje nog 2 rijen tekst en het is klaar!

Een foto van mijn T-shirt hebben jullie nog tegoed, ze is af, past goed (vind ik) en het is een heerlijk stofje om te dragen, heb ze gisteren al aangehad.
Ik zal proberen om een "selfie" te maken en anders vraag ik het aan hubbie deze avond.

Dan bracht ik nog een grappige kabouter mee van mijn kinesiste, die stond bij haar in de wachtkamer.
Ik ga proberen om hem na te maken, maar een kleinere versie.
Breien wordt hier voorlopig weinig gedaan, maar mijn schouder betert wel goed zo.




11 opmerkingen:

  1. wat is het broekje leuk geworden en je borduurwerk schiet ook al weer op.
    groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Smelt, smelt, zo een schattig broekje. Nu nog wachten op een foto van jou T-shirt. Ben benieuwd. Zal ook wel ok zijn zeker !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat het is je gelukt, nu in het groot zeker?
    Gr, M-j.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan, naaien is helemaal mijn ding niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap gedaan, hoor! En wat ga je snel met je borduurwerk!
    Fijn weekend gewenst!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat broekje ziet er netjes uit!
    Je hebt weer genoeg plannen om vooral niet stil te hoeven zitten ;-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig je broekje, goed gelukt. Groetjes, Nienek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lief klein broekje.
    Groetjes,
    Jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een sjieke broek is dat, mooi gedaan.
    En je borduurte ziet er ook zo mooi uit,
    groejtes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het broekje is heeeeeel mooi dat zakje vind ik super groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het borduurwerkje gaat ook heel goed vooruit Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen