dinsdag 25 maart 2014

Alweer haasjesdag!!

Het is weer zover, hopelijk zijn jullie verwachtingen niet al te hoog.
Natuurlijk heb ik aan Harry's vriendinnetje gewerkt, maar of ze klaar is????

Kijk even mee.

Vorige week had het vriendinnetje nog maar 1 arm.


Dus werd er een tweede gebreid.


Vervolgens werd alles samengevoegd.


En werd er een hoofd op gebreid (de tandenstoker ligt erbij om te tonen hoe groot (of klein) ze is)

Maar plotseling hoorde ik daar gemurmel en geprotesteer, maar ik begreep er niks van.
Gelukkig was Harry in de buurt, die begrijpt haasjestaal perfect natuurlijk!

Ze wil zo graag een mond mama, begrijp je dat dan niet?  Ze zou graag met ons praten!

Oh, zeg dat dan meteen.


Dus kreeg ze een mond en deed ik ook maar meteen haar jurk aan (dan is ze wat bedekt)

Toen werd er pas echt geprotesteerd!

Nu heb ik wel een mond, maar zien kan ik nog wel niks, je bent mijn ogen vergeten!!

Oeps, sorry!


Mevrouwtje kreeg dus ogen en ze wou meteen naast de kabouter poseren!
Zou Harry al afgedaan hebben??  Ik hoop van niet, want hij is zooooo verliefd, je kan het niet geloven!
Hij doopte zijn vriendinnetje Hetty!

De kabouter kreeg ik van mijn kinesiste een weekje te leen.
Waarom?  Dat komen jullie later deze week te weten.

Maar mama, nu heb ik nog een groot probleem, ik zou ook graag mooie oren hebben zoals Harry en zo'n mooi staartje!   Zou jij daarvoor kunnen zorgen?

Natuurlijk Hetty, maar wel nog eventjes geduld, dat lukt vandaag niet meer.

Harry is in elk geval al in zijn nopjes met zijn vriendinnetje ook al is ze nog niet helemaal af.
Fotoshoot van het verliefde koppeltje is voor volgende week als ze helemaal klaar is :-)

Ga vandaag ook zeker bij de andere poppenmoeders kijken:
en als laatste Wieke met de "homemade by"

Veel plezier met de wekelijkse poppendag, bedankt voor alle leuke reacties altijd!
En geniet ook op de andere blogs van "dankbare dinsdag", waar ik vandaag ook wel bij wil horen omdat ik dankbaar ben dat er blogland is en er zoveel leuke mensen in vertoeven die altijd lieve reacties achterlaten op mijn blog!




16 opmerkingen:

  1. Wauw weer zo mooi!!!! Ik denk dat ik een beetje verliefd word op deze schoonheid... Ik kan Harry heel goed verstaan. Ik zie ze al rondhuppelen tussen de paasbloemen samen. Elk met een mandje vol paaseieren die ze al huppelend verstoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk zeg en wat heerlijk om van mee te genieten ja dat kan allemaal in dat heerlijke blogland :)
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig hoor, en wat weer een leuk verhaaltje erbij.
    Hetty en Harry hoe verzin je het, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk meisje ik kan me voorstellen dat Harry helemaal in love is hihi,
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof werk geleverd, mooi hoor, ben benieuwd als alles klaar is.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje wordt Hetty, en Ik begrijp dat Harry graag naast haar wil pronken, Maar hij moet nog even geduld hebben. Als ze oren heeft kan ze al zijn lieve woordjes in zijn oren horen fluisteren. groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk Rita, met Pasen heb je een gezellige hazenfamilie. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze is al leuk hoor!
    Harry boft er maar mee.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent al heel ver! Knap hoor, om het zo fijn te maken. Leuk, volgende week een mooie fotoshoot!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die Harry is me d'r eentje hoor..., maar hij is ook een reuze hulp. Hazen zijn veel handelbaarder dan die eigenwijze poppen. Weet je dat ik konijnen aan het breien ben? Ook helemaal leuk om te doen... Ze krijgen natuurlijk ook nog kleertjes aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik begrijp goed dat die Harry al smoor is op Hetty. 't Is nu al een knappe dame. Wat gaat dat zijn tegen dat ze oren heeft en een staart. Dan kan Harry niets meer gezegd krijgen van de emoties....
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zelfs nu ze nog niet helemaal af is, is ze al prachtig met haar mooie blauwe jurk! O, wat zal het een mooi stel zijn samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje wordt Hetty, jammer voor de kabouter dat hij haar niet kan zien ;-)
    Je hebt flink opgeschoten met Hetty sinds vorige week, Harry is vast heel blij met je!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je er weer een mooi verhaal van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Eigenlijk geef ik Harry en Hetty wel gelijk zonder mond ,ogen ,oren en neus is Hetty niks hé ze is wel heel mooi en de kabouter ook groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen