Posts tonen met het label brunchen. Alle posts tonen
Posts tonen met het label brunchen. Alle posts tonen

maandag 25 december 2017

Kerstmis


Voor iedereen fijne kerstdagen!

Hier verloopt alles rustig, vandaag waren de kinderen niet vrij, dus hebben we gistermorgen allemaal samen gebruncht, ook omdat het bijna onmogelijk is zonder fatsoenlijke keuken om een feestmaal te bereiden nu.

Het gaat tenslotte om het samenzijn en dat is het belangrijkste.


Een kerstbuche mocht niet ontbreken,


ook Liene was in kerststemming!!


Met zijn allen gezellig samen brunchen en


vervolgens helpen alle pakjes open te doen, superleuk!

Een beetje handwerk is er nog wel gebeurd.


Een update van mijn dear rhine borduurwerk en 


het is gelukt om de sokken voor Michel tijdig af te krijgen tegen kerstmis!