Dat ik al een poosje minder aanwezig ben in blogland zal jullie wel opgevallen zijn.
Geen nood, er wordt nog steeds gebreid, tenminste voorlopig toch nog.
Ten eerste heb ik nog sokken getest voor "twinset and purl".
De naam van de sokken: "Christmas at Bridgerton socks"
Zo ziet het voorbeeld eruit, vooraan een ajourpatroon en eentje achteraan midden op het been.
Natuurlijk wou ik deze mooie sokken testen!!
De kleur kon ik niet echt goed vastleggen op foto,
maar ik vind het prachtige sokken.
De tekening midden achteraan en
het ajourpatroon vooraan.
De sokken geshowd door mijn zus,
ze passen perfect!!
Weer iemand met warme voetjes!!
Dan nu het minder goede nieuws.
Recent is er bij mij opnieuw borstkanker vastgesteld voor de 2e keer.
Dus heb ik de laatste tijd het nieuws wat moeten verwerken, maar ben ik ook volop bezig met de voorbereidende onderzoeken en testen die eraan voorafgaan.
Gelukkig heb ik steun van de kinderen, mijn zus, mijn vrienden en mijn buren.
Wanneer mijn operatie zal doorgaan weet ik nog niet, hangt natuurlijk ook af van de resultaten van de onderzoeken, maar we duimen dat het toch niet al te lang zal duren nu door corona.
Of er nog nabehandelingen zullen volgen weet ik dus ook nog niet, afwachten.
Ondertussen probeer ik toch nog zoveel mogelijk te handwerken omdat dat mij rust geeft.