donderdag 2 september 2021

Lady Danbury socks, testbreien

 JOEPIE !!!!!


Misschien hebben jullie het gemerkt????


TADA!!! Mijn blog is grotendeels gerepareerd!!!

Gisteravond heb ik me er nog maar eens op toegelegd om te zoeken wat ik kon doen en plots kreeg ik bijna alles weer op zijn plaats zoals voorheen!


Eerst even iets zeggen: voorlopig ga ik waarschijnlijk nog niet meedoen met poppendag, er staan teveel projecten op de pennen die voorrang krijgen nu helaas.


Eerst goed nieuws: nog een tweede sok afgewerkt, dus paar nr 8 van dit jaar is een feit!


Dit zijn testsokken van al een hele poos geleden, maar nu is de tweede sok afgewerkt en zo liggen er nog 3 paar te wachten op afwerking van de tweede sok.


Mijn versie van deze sokken,


in okergeel. 
Hier hoef je echt geen gevorderde breister voor te zijn, als je ajourbreien kent is voldoende (en sokken breien uiteraard).

Nu mijn blog weer beter werkt en ik jullie postjes ook makkelijk kan terugvinden via mijn lijstje aan de zijkant, ga ik terug meer mijn best doen om te bloggen, beloofd!

Van de andere lopende projecten en plannen vertel ik later nog!






8 opmerkingen:

  1. Oh Rita wat fijn zeg alles weer op zn plek ik ga het straksff op de pc bekijken. Pracht sokken heb he weer af. Je bent een kanjer in sokken breien. Ik ben nu een paar aan het breien maar dat garen is niet fijn gauw afmaken en nieuw garen uitzoeken.
    Liefs Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sokken.
    Fijn dat je blog weer naar je zin is!
    Jammer van de poppendag, natuurlijk, maar misschien komt dat ook nog goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het weer werkt :) Je sokken zijn prachtig, is er eigenlijk geen andere naam voor? sokken dekt niet helemaal de lading van deze beauti's Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het weer werkt. Wat een mooie sokken heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, dat is balen als je opeens dingen kwijt bent op je blog! Het rommelt echt wel eens bij Blogger, maar meestal herstelt het zich wel.
    Je bent echt kampioen sokkenbreien in mijn ogen, Rita...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het weer lukt, en ook je andere projecten vind ik leuk om te zien, dus ook al doe je nog niet mee, ik kom toch even bij je langs om te kijken wat je aan het doen bent. Deze sokken zijn super in elk geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat alles weer werkt. Mooie sokken.

    BeantwoordenVerwijderen