Posts tonen met het label speelgoed. Alle posts tonen
Posts tonen met het label speelgoed. Alle posts tonen

dinsdag 6 december 2016

Dinsdag poppendag

De week is voorbij gevlogen alweer en wat hebben we te vertellen?
Nu, groot nieuws, de poppen zijn beloond geweest door de sint voor al het lekkers dat ze voor hem en de pieten hadden klaar gezet.

Zondagmorgen kwamen ze me roepen: moeke moeke kom kijken, de sint is geweest!

Dus, ik het bed uit en inderdaad, ze hadden gelijk!!!


Ik kreeg chocola en snoepjes riep Belle!


Kijk hier, riep Lily, een foto-apparaat en een snelkookpan, waauw!!! we kunnen foto's maken en eten koken!!


Nog snoepjes hier in het korfje riep Bloem en Florian


vond nog veel handige spulletjes om mee op kamp te nemen.


Hier zijn nog een hele hoop spullen, wat is dit allemaal??? zoveel dat moeten we goed bekijken!! 


drinkbekertjes, borden, bewaardoosjes, maar ook poetsproducten, shampoo, kam, borstel enz... zelfs leesboekjes van asterix!!!


en als grootste verrassing, een bad!!!


Kijk moeke, een bad, hoe cool is dat, nu kunnen we in ons eigen bad gaan.  En we kunnen gaan kamperen of koken, nu kunnen we ons amuseren!
Ja, jullie zijn maar wat verwend geweest weer!  En wat zeggen jullie nu????

DANK U SINTERKLAAS! riepen ze in koor.


Zou de sint voor Liene ook al iets gebracht hebben?? vroeg Lily.
Ze ging eens rondkijken en riep:  JA Liene heeft ook wat gekregen!!!


En waarlijk, Liene kreeg een nieuw tafeltje om aan te spelen, snoepgoed, een spelletje en een stoel om haar poppen in te zetten als ze eten.

Hoe verloopt het bij de andere poppenmoeders met de sint nu???


Jannie,
Jolanda,


Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

maandag 22 juni 2015

Zondagse bezigheden

Het weekend is weer voorbij, we dachten naar zee te gaan, maar zijn toch niet vertrokken omdat Jos ziekjes was, hoesten en snotteren.
Denkelijk kreeg hij de microben van mij, want ook ik hoest al een hele week en heb weinig stem, moeilijk als je een job hebt als ik en voortdurend telefonisch afspraken moet maken met de patiënten voor hun onderzoeken of de patiënten inschrijven die komen voor onderzoeken, maar ja.
Ik ben ondertussen al wat beter, maar voorbij is het zeker niet, het ergste is dat het vandaag weer chemodag is, dus hopelijk kan Jos de chemo krijgen ondanks de verkoudheid, duimen maar.

Het voorbije weekend hebben we dus grotendeels gerust, maar toch ook wel iets gedaan.
Ik breide wat aan blok 11 van de deken.


Dit wordt een heel mooi blok vind ik.

Zondag was er weer een rommelmarkt, waar ik naartoe ging met Bernadette en zoals altijd weer koopjes vond.


Een superleuke paraplu voor Liene voor 1 euro.


Een speelgoedje dat ballen in de lucht omhoog blaast voor 3 euro.


2 t-shirtjes voor 1 euro.


Deze mooie handtas voor mij voor 3 euro!
Dus weer heel tevreden thuisgekomen.


Waarna ik nog gelei maakte van onze eigen aardbeien.


Alweer 5 potten om de winter door te komen.

Hadden jullie ook een fijn weekend?