donderdag 13 maart 2014

BEDANKT!

Uit naam van Hubbie moet ik jullie allemaal bedanken, hij was verrast en gecharmeerd door de vele reacties op de blog en vroeg me om dit te schrijven.

Dus bij deze:



Ook ik had een beetje mijn best gedaan en zijn bureaustoel versierd.


En bij het bord van de jarige zet ik altijd een bloemetje uit de tuin en een kaarsje, deed ik bij mijn kinderen vroeger ook altijd.



Dan wil ik jullie toch een blik gunnen op mijn nieuw project en jullie niet langer in spanning houden.

Nadat ik vorige week bij "kruissteekmieke" Micheline op bezoek was, kreeg ik daar wat patronen mee, waaronder dit, en ik was meteen verkocht.
Een prachtig babydekentje.


Zo staat het op het patroon.

Meteen ben ik thuis in mijn wolwinkel gaan zoeken en vond geschikte wol.



En dit is mijn versie tot nu toe, ik heb iets dikkere wol en brei op naalden 6 ipv 4 zoals op het patroon.
Ook is mijn basiskleur blauw, maar omdat ik dacht niet genoeg wol te hebben heb ik ook nog wat kleurtjes erbij gezocht om er streepjes in te breien en het wat op te vrolijken.
In totaal zijn er 7 patronen of steken, ik heb er tot nu toe 2 af.

Straks ga ik nummertjes maken en er 2 gegadigden uithalen voor de give away.



5 opmerkingen:

  1. leuk word het weer nou je kunt nog wel even door begrijp ik .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig dekentje, leuk met die gekleurde strepen er in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief van je om je ventje zo te verwennen. Dat dekentje komt weer dik in orde. Al goed dat ge thuis ook een beetje een wolwinkeltje hebt...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het wordt een vrolijk dekentje!
    Wat leuk om het bord van de jarige te versieren met bloemen en een kaarsje, zo feestelijk ben ik nog nooit jarig geweest ;-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het dekentje ziet er al heeeeeel mooi uit Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen