dinsdag 11 maart 2014

Het is weer haasjes(of Harry)dag!

Het is zover, dinsdag en dus poppendag!
En ik zal jullie maar niet langer in spanning houden, net als Harry die hier staat rond te springen vol ongeduld.

Want wat stond er op de kast te pronken deze morgen?


Ja, een heel mooi zakje met een strik en een kaartje eraan "voor Harry".


Kijk Rita, mijn naam staat erop, die is voor mij bedoeld!!!
Laten we hem snel openmaken, kijken wat erin zit!!  Leuk!!


Dus werd het zakje op tafel gezet zodat hij "rustig" kon uitpakken, de strik vloog al meteen aan de kant, net als het kaartje.


Oh, iets mooi gebreid, wat zou het zijn???


Wat is dit nu weer??  Een jurk?? Voor mij????


Dit kan toch nooit voor mij bedoeld zijn, wat denk jij???

Nee Harry, die is bedoeld voor je vriendinnetje in de maak, dan hoeft ze niet in haar blootje rond te lopen, dan heeft ze meteen een jurkje om aan te doen als ze helemaal af is.

Oh ja, zo had ik het nog niet bekeken, goed idee, zo bloot is maar niks hoor, vond ik toch toen.


Maar, daar beneden zit er precies nog iets in.


Nog iets mooi gebreid, wat zou dit nu weer zijn?  Toch niet weer iets voor haar hoop ik.
Ik wil ook wel eens wat!!


Oh, een mooie tuinbroek voor mij, die ga ik direct passen!

Meteen vlogen de kleren rond mijn oren en hop, Harry zat in zijn nieuwe broek.

Showtime.....


Voorkant


Achterkant, met ruimte voor zijn staartje (heel belangrijk)

Wat vindt je Rita?  Chique hé!! Ze staat me goed vind ik en ze zit perfect!
Ik ga ze meteen uittesten en me in het zonnetje zetten buiten.


Zo gezegd, zo gedaan, Harry nam zijn stoeltje en verhuisde naar buiten.


Hier tussen het groen ga ik me ook nog wat verpozen, het is heerlijk buiten in het zonnetje!


En elke keer verhuisde hij mee met de zon in de tuin.  Het is me toch wel een kerel hoor!

Maar geef toe, mijn verrassing was geslaagd en is met open armen onthaald!
Meer kan een poppenmoeder zich niet wensen :-)

Als zijn vriendinnetje nu ook nog zo geslaagd wordt, komt het vast goed!

Ga zeker ook eens piepen bij de collega's poppenmaaksters:

en de "homemade by" van Wieke

Heel veel plezier aan de poppen en aan alle andere blogs!
Dankjewel aan alle trouwe fans en alle nieuwe fans, het is fijn in blogland!





16 opmerkingen:

  1. Oooo wat ziet er dat goed uit. Zo een mooie kleedjes, voor Harry en het vriendinnetje in de maak. Ik heb genoten van je blog. Die Harry is er me toch eentje !!!
    Grtjs
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Harry, jij en je nieuwe vriendinnetje worden een mooi stel. Kijk je wel uit dat je niet verbrandt in de zon?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Rita wat heb je een leuk verslag gemaakt! Geweldig om te zien hoe Harry ongeduldig het pakje opent, het jurkje (mooi!) showt en met zijn nieuwe broek (ook mooi!) van de zon geniet. Ik heb er weer van genoten, dank je wel!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk en die Harry is nu al vast heel blij met dat vriendinnetje in de maak.
    Wat heb je weer veel gedaan de afgelopen week
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg, die nieuwe tuinbroek. En dat jurkje voor zijn aanstaande verloofde ziet er prachtig uit!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mens wat een spannend verhaaltje, Ik kijk iedere week weer uit naar al die verassingen die je allemaal maakt.
    Geweldig hoor dat tuinbroekje en dat jurkje is ook zo prachtig. Wat zullen dat twee gelukkige haasjes worden.
    groetjes Akke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je weer actief creatief, leuk om te lezen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk blogje!
    Fijne dag, Harry ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een heel tof verhaal, je heb je best gedaan met alles hoor!!!
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij verwent je poppen veel te veel; zo krijgen ze natuurlijk nog veel meer praatjes! Prachtige kleertjes heb je weer gemaakt! Die Harry heeft het mooi bekeken met zijn ligstoel in de zon, wat een leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi, schattig, leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige broek ! Groot gelijk dat je van het zonnetje hebt genoten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. haha, wat een heerlijk verhaal en zulke leuke foto's. Heb er van genoten! Geweldig die tuinbroek met dat pluizige staartje eruit. En nu ben ik toch wel heel benieuwd naar hazinnetje. Haar jurkje is alvast erg mooi geworden.

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk verhaal net deze foto's. Ik vind de haas erg leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is in elk geval al assorti met zijn toekomstig vriendinnetje :-) Leuke foto's!! Een zonnebadend haasje :-)

    BeantwoordenVerwijderen