vrijdag 14 maart 2014

Uitslag give away

Zoals beloofd hier de uitslag van de give away

Ik had een lijstje gemaakt en genummerd in de volgorde van het binnenkomen van de reacties.


Hier mijn lijstje, er waren 14 inschrijvingen.


Harry was meteen paraat om te helpen bij de nummertjes.


Maar het lukte niet zo goed, dus snelde hubbie te hulp.


En dit zijn de winnaars, nummers 11 en 12 en dat zijn:

INEKE van de blog "inekedcblog" en MARIE-CLAIRE van de blog "zenuwpees"

Proficiat aan de winnaars en mag ik jullie adres ontvangen zodat ik jullie cadeautje kan bezorgen???

Tenslotte heb ik gisteren nog een handtasje gemaakt dat al langer geknipt klaar lag.
Het past bij de tas die ik eerder al maakte en werd gemaakt van de restjes.


Klaar om maandag opnieuw te starten met werken.




13 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd voor de winnaars
    wat een mooie tas seg.
    Ben benieuwd wat je nog gaat maken
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat aan de winnaars.
    Amai gij ga nogal met ferm tassen werken.
    Die gaan jaloers zijn, zo mooi...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd voor de winnaars en wat een top tasje weer.
    fijn weekend
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt ons lang in spanning gehouden! Gefeliciteerd voor de winnaars en vast fijn weekend!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk tasje heb je gemaakt!
    Gefeliciteerd aan de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige tassen.
    Winnaars Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Winnaressen gefeliciteerd!
    Je tasje is heel mooi geworden. Succes wanneer je weer gaat werken maandag, maar 'zachtjes aan, dan breekt het (handwerk)lijntje niet'!
    Fijn weekend, groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige tassen heb je gemaakt!!!
    en ik ben een winnaar zie ik!!! wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ehhhh ik wil je wel mijn adres geven, maar ik kan nergens een emailadres van je vinden!!!
    dit is mijn emailadres.. inekedc@msn.com, als je even een mailtje stuurt, kan ik je in het antwoord mijn adres sturen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke tassen, De winnaars van harte gefeliciteerd
    gr joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dikke proficiat aan de winnaars, altijd fijn zo een giveaway
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt Rita dat ik gewonnen heb groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het tasje is ook prachtig proficiat Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen