dinsdag 31 maart 2015

Poppendag

Dinsdag, de plezantste dag van de week op de blogs (vind ik tenminste) want dan is het poppendag!
Steeds weer ben ik benieuwd naar wat iedereen te vertellen en te tonen heeft op poppengebied.
Altijd fijn om al die nieuwe popjes te zien passeren en ideetjes op te doen.

Weten jullie het nog?


Deze wolletjes had ik uitgekozen voor mijn volgende project.


Dit werd ermee gebreid, 2 benen.


Die uiteraard werden samengevoegd (gelukkig maar dat zou nogal iets geven anders haha).


Om dan verder te gaan met de rest.

Iemand al een idee wie of wat ik aan het maken ben?

Zullen we er een wedstrijdje van maken?
De eerste die vind wat ik aan het breien ben krijgt een verrassing toegestuurd.

Ga nu toch ook maar langs bij de anderen, want ik ben er zeker van dat er weer heel wat poppennieuws te rapen valt bij iedereen.






Graag hadden we ook nieuwe poppenmoeders en -liefhebsters aangetrokken om mee te doen met de wekelijkse poppendag.

Dus als je mee wil doen, laat gerust iets weten aan Akkelien, Daniëlle of mezelf, je bent van harte welkom!!!


Vandaag ook dankbare dinsdag:
dankbaar om te weten dat er zoveel mensen zijn die je steunen en met je meeleven, ook in moeilijke tijden.

11 opmerkingen:

  1. ik denk mickey of minnie mouse ?? mooi je blog van de zeeuwse deken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. eerste gedacht was ook mickey mouse. Tweede gedacht was een grappig mutsje voor Liene. En nu denk ik een bijtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet denken aan een bij.
    Het kan nog van alles worden natuurlijk! Je maakt ons weer lekker nieuwsgierig, haha!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik denk toch ook aan een bijtje of misschien een wesp, maar dan is een bijtje toch liever :-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Rita ik denk ook (Maja) de bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als iedereen een bij kiest, dan kies ik voor een hommel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat ik wel een beetje te laat ben, mocht ik het goed hebben, want ik denk ook een bijtje.....
    Maja de Bij???
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk ook aan Maja de Bij groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben een dag te laat zie ik, maar aan de kleuren te zien van je bolletjes wol brei je miss België, hihi. Ik denk ook dat het een bij wordt. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben vooral al benieuwd naar het eindresultaat. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen