maandag 2 maart 2015

Breisels

Mijn breiwerkjes maken goede vorderingen.

Allereerst: blok 4 is af van de meebreideken.


Heel leuk om te doen vind ik het, alleen ligt het tempo wat hoog voor me, maar ook ik zal mijn deken te zijner tijd wel afkrijgen, alleen misschien iets later dan de anderen, ik doe mijn best.


Dit zijn mijn 4 blokken tot nu toe.


De bestelde sokken zijn ondertussen klaar,  er zal weer iemand warme voeten hebben.
Mijn sokkenteller kan naar 3.

Nu nog 2 paar sokken die besteld zijn maken en blok  5 is gestart.

Morgen is het weer poppendag en ik heb nog meer nieuws, maar dat is voor morgen.

Gisteren was Liene op bezoek, enkele foto's.


Vriendjes met moeke.


En met tante Lydia die cadeautjes meebracht van Eurodisney, maar daarover later meer.


13 opmerkingen:

  1. Als ik dit zie kan jij heel goed overweg met de naalden ...
    Wat een lieve prinses op je arm ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iedereen maakt de deken op zijn tempo, das het beste en dat hou je het langste vol.
    Die Liene das toch een snoepje hé. En ik, ik ben nu al jaloers op de cadeautjes van Euro Disney....
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé, je bent al veel verder dan ik met de deken! Ieder z'n eigen tempo, hoor!
    Een schatje, jullie Liene!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat treintje waarmee je de sokken(paren) telt! Je blokken zijn mooi, ik lees op meerdere blogs dat het toch wel veel werk is iedere week, dus heel begrijpelijk dat het moeilijk is om bij te blijven!
    Liene is zo lekker thuis bij jou, heerlijk om te zien. En als ik me niet vergis Lydia een zusje een zusje van jou? Ikben benieuwd of ze óók voor jou iets leuks heeft meegenomen uit Eurodisney :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is Liene toch een schatje! En wat ben je lekker snel met al je werkjes. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je veel gemaakt de laatste dagen Rita. Je blokken voor de deken zien er super uit zo met z'n viertjes bij elkaar, mooie kleurtjes.
    En Liene is alweer gegroeid, wat een lief meisje is ze en wat een leuke foto van jullie tweetjes. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh, de sokken zijn mooi geworden!
    En dan ook nog een mooi blok gebreid, je hebt niet stil gezeten!
    Leuke foto's van Liene, die alweer een stukje groter is geworden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik snap ook wel dat je het tempo niet bij kunt houden. Als je nu niets anders te doen had?
    En van zo'n klein meisje moet je ook genieten en de tijd voor nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je toch een lieve kleindochter. En lekker breien op je eigen tempo. Het wordt een hele mooie warme deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik ga ook niet zo hard hoor nou dan doe ik er maar wat langer over je blokken zien er mooi uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je blokken zijn heel mooi dat gaat een super deken worden ,profiteer maar zo veel je kan van je lieve meid Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie blokken heb je al gebreid. Je tempo ligt niet te laag, maar je bent met meerdere werkjes bezig. Heerlijk warme sokken liggen daar klaar. Leuke foto's met je kleindochter. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vooral je eigen tempo blijven volgen met die deken, anders is het geen hobby meer :-) Komt helemaal goed! Wat is ze al weer gegroeid!! Fiere oma :-)

    BeantwoordenVerwijderen