zondag 29 maart 2015

Blok 6 is af, een theelichtje en Liene

Blok 6 van de zeeuwse meebreideken is af, ditmaal in donkerblauw.


En dit zijn ze alle 6 samen.


Blok 7 werd al gestart.

Ondertussen haakte ik nog een lichtpaars theelichtje.


Heb er wat aan veranderd zodat ook bij het kleine model er een lintje door kan worden geregen.


Omdat ik er al 2 cadeau deed, heb ik er nu nog maar 7 af, we blijven rustig doorhaken.

Vanavond was Liene even op bezoek.


Kijk wiens dikke vriend ze weer was!  Van vake natuurlijk.


Ze zit vol streken, kan al snel kruipen, trekt zich hier en daar al recht en is stapelgek op onze poesjes!

Morgennamiddag brengen we weer in het ziekenhuis door voor de volgende chemokuur.
En ik neem lekker mijn handwerkjes mee.

Dinsdag is het weer poppendag, komen jullie dan weer langs?


11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk gezicht al die theelichtjes bij elkaar.
    Je deken vordert ook al aardig.
    Wat een prachtige fotols weer van Liene en haar opa, lief zo samen.
    sterkte weer morgen!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is Liene een schatje, zo lief. Sterkte vandaag x
    Jij weet jezelf intussen wel te vermaken zie ik, wat een prachtig handwerk.
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb jij dus ook, wil je een voorraad van iets maken en gaat het tussendoor alweer de deur uit.
    Sterkte voor vandaag en de komende dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve meid, veel geluk in het ziekenhuis.
    groetjes,
    Jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte weer in het ziekenhuis.
    Je bent al goed op weg met je deken!
    Groetjes en uiteraard kom ik langs op poppendag!
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben benieuwd hoe je de lapjes van de deken netjes aan elkaar gaat maken....dat vind ik altijd lastig. Schatje, die Liene,
    Sterkte vandaag.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je deken krijgt al een behoorlijke omvang, leuk wordt ie. Liene is alweer veranderd in haar gezichtje, wat gaat dat toch snel. Veel sterkte morgen, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij hebt al gehaakte potjes weggegeven !!! je bent ze toch hoor. Liene heeft jullie weer wat opgevrolijkt, dat zie je toch aan dat schattig snoetje.
    Grtjs
    daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En je breit maar door Rita... wat een blokken heb je al.
    Leuke foto's van Liene, het is genieten met zo'n kindje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je blokkendeken gaat goed voor uit mooie foto's van Liene met opa groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hopelijk is de chemokuur goed verlopen...
    Zo fijn om te zien hoeveel vreugde Liene brengt, zo'n schatje toch he!
    De theelichthoudertjes zijn geweldig tof.

    BeantwoordenVerwijderen