donderdag 26 maart 2015

Clubjesavond

Dinsdag was weer onze wekelijkse clubjesavond.
We waren met 6, maar ook Chelsey (de kleindochter van Marie-Claire) komt trouw elke week mee nu tot 9u of zo en elke keer brengt ze haar breiwerk mee.

Even de knutsels van iedereen laten zien.


Marie-Claire breit "alweer" een paar sokken voor haar man.


Thuis haakte ze deze paasversieringen die ze op de blog van "ambers creaties" vond.


En dit is het breiwerk van Chelsey al, ze vordert echt wel goed elke week.
Ik moet ze echt bewonderen voor een 7-jarige om zo door te bijten.


Nicole haakt trouw verder aan haar tafelloper.


En Irma borduurde verder aan haar tafeldoekje.


Greta breit een trui voor haar zoon.


Marie-Jeanne maakt momenteel uiltjes om op de tentoonstelling te verkopen.


Deze hartjes maakte Marie-Jeanne om op het feest van haar ouders binnenkort mee te geven als herinnering.


Zelf haakte ik nog maar een theelichtje, maar moet het nog met een lintje versieren thuis.


Toen dat af was breide ik door aan "alweer" een paar kindersokjes voor de tentoonstelling.


Nog een klein vraagje, mag ik vandaag nog eens beroep doen op jullie duimen?
We moeten vandaag terug voor een scan en daarna op raadpleging bij de dokter voor Jos.
Hopelijk krijgen we weer positief nieuws.

Alvast bedankt!

9 opmerkingen:

  1. Zo leuk om al die verschillende werkjes te zien. De hartjes zijn ook heel leuk!
    Wat een spannende dag. Ja, natuurlijk duim ik mee met jullie.Ik hoop toch zó op goed nieuws.
    Groeten, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie dingen worden er weer gemaakt.
    Ook ik duim voor jullie vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En toen was mijn reactie opeens foetsie....
    Nieuwe poging: Jullie zijn allemaal goed bezig geweest, prachtig handwerk! Chelsey doet ook zichtbaar heel goed haar best, je ziet het steeds mooier worden :-)
    Natuurlijk duim ik heel hard mee, veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, ik denk aan jullie!
    Mooi, hoor, alle werkstukken, jullie zijn goed bezig!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heb al enkel veel aan jullie gedacht.
    groetjes,
    Jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O Rita, laat je het snel weten hoe het afliep? Duimen doe ik liever niet, ik zal een gebed doen, daar heb ik een beter gevoel bij, oke?
    Sterkte, groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allemaal mooie werkjes groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die uiltjes, ja, ik heb er een zwak voor hé. ;-)
    Ondertussen kregen jullie de resultaten al, maar ik blijf toch duimen voor een verder goed verloop!

    BeantwoordenVerwijderen