dinsdag 3 maart 2015

Poppendag van een collega

Deze week geen poppendag van mij, maar wel van mijn jongste collega Anneleen die nog niet zo lang geleden mijn hulp inschakelde om te starten met haken en kijk nu maar eens mee wat ze allemaal maakte ondertussen, echt om trots op te zijn.


Ze begon met de inktvisjes te haken om als geboortecadeautje te geven en omdat ze het zo plezant vond om inktvisjes te maken, maakte ze een grote in zpagetti garen.
Origineel niet?


Dit was haar tweede project, een konijn, nog zo'n knappe kerel.


Dit was haar laatste project, een giraf, keileuk, ze is ondertussen echt wel handig geworden met de haakpen, dat zie je meteen.


Deze lieve vogeltjes maakte ze ook nog om haar lamp op te fleuren.

Deze dame heeft duidelijk de smaak te pakken zou ik zeggen en we gaan zeker nog meer mooie knuffels zien passeren van haar denk ik.
Mijn geheim nieuw project heeft nog niet veel vorm, zeker niet genoeg om iets te tonen, maar ik ga mijn best doen tegen volgende week.
Alhoewel, ik heb ook nog een hele rij poppen van Anita die ook staan te popelen om in de poppenstoet op dinsdag mee te stappen.
Kandidaten genoeg dus en aan materiaal geen gebrek.

Trouwens, de kinesiste wil ook een koppel minihippies, dus weer iets bij op mijn bestellijst.

Ga toch ook maar eens piepen op de andere poppenblogs:


en Peggy

en de nieuwkomer: Anita


Graag hadden we ook nieuwe poppenmoeders en -liefhebsters aangetrokken om mee te doen met de wekelijkse poppendag.

Dus als je mee wil doen, laat gerust iets weten aan Akkelien, Daniëlle of mezelf, je bent van harte welkom!!!

Het is ook dankbare dinsdag:
blij dat het vanavond weer clubje is en we weer gezellig kunnen samenzitten.


12 opmerkingen:

  1. Jouw collega kan al heel goed met de haaknaald overweg, heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar word je toch helemaal blij van! Wat leuk dat je collega zo de smaak te pakken heeft!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dikke proficiat aan Anneleen. Ze zijn prachtig! :-)

    Groetjes
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat Anneleen heeeeeeeeeeel mooi gehaakt doe zo verder groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog maar juist gestart en al zo een prachtwerkjes afleveren!!! Die gaat nog mooie stukjes kunnen laten zien.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat knap dat Anneleen zo snel zoveel mooie knuffels kan haken. Ik ben helemaal verliefd op haar konijn, wat een snoesje. Veel plezier vanavond met je clubje. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie creaties Anneleen! Fijn dat je een 'juf' in de buurt had om je op gang te helpen! :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel plezier vanavond:-) Jij hebt dus duidelijk ook iemand geinspireerd en ze is nog goed ook, leuke projectjes heeft ze al gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heeft ze snel opgepikt. Goed hoor.

    BeantwoordenVerwijderen