vrijdag 6 maart 2015

Eventjes blogpauze

Het zal hier even blogpauze zijn omdat er iets gebeurd is dat me toch heeft aangegrepen.

Mijn ex-man, met wie ik 20 jaar getrouwd ben geweest, is woensdagmorgen heel plotseling overleden.
Dit doet je toch iets, ook al waren we al meer dan 10 jaar gescheiden en heb ik nu een hele lieve man die ik voor geen geld wil missen of inruilen.
Tenslotte blijft hij de vader van onze 2 zonen en had ik daardoor toch nog af en toe contact met hem.
De jongens hebben het er enorm moeilijk mee en mijn taak is nu om hen zo goed mogelijk op te vangen en bij te staan in hun verdriet.
We moeten dit samen proberen een plaats te geven, maar het is moeilijk als je iemand zo onverwacht en zo jong (hij was maar 56) verliest.

Dit heeft even wat tijd nodig voor iedereen.



Het leven kan hard zijn.


35 opmerkingen:

  1. Sterkte Rita ...
    Neem alle tijd ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte en warmte toegewenst......heel begrijpelijk dat je het bloggen even aan de kant zet!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte! Dit is echt heel moeilijk zeg, voor jullie allemaal! En wat 'is' hij nog jong!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel sterkte gewenst! Ik denk aan jullie!
    Liefs,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattebol, heel veel sterkte hoor. Dikke knuf xxx
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verdrietig bericht Rita. Ik wens jou en je zonen veel sterkte toe de komende tijd. Liefs en groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. veel courage , je komt er wel !!! en veel sterkte voor je zonen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel sterkte ook voor je zonen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel stetkte voor jou, je zonen en ieder die de vader van je jongens zal missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel sterkte voor je zonen en jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jullie heel veel sterkte toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Rita, wat een naar bericht! Heel veel sterkte voor jou en je zoons gewenst de komende tijd. Neem er de tijd voor....
    Groeten, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel veel sterkte Rita voor jou en je familie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een naar bericht Rita. Heel veel sterkte voor jou en je zonen! Neem de tijd, de rest komt wel weer een keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel veel sterkte en kracht toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Because someone you love is in heaven, there is a little bit of heaven in your hart ...
    Onze deelneming.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoe goed kan ik je begrijpen! Iemand verliezen is vreselijk, en ja, je was toch ooit heel nauw met hem verbonden!! En door je kinderen bleef die band bestaan! Die is nu wreed doorgesneden. Probeer er te zijn voor je kinderen! Een lieve (wat je zeker bent), begrijpende en meelevende moeder is onmisbaar in zulke situaties!
    Veel sterkte en geduld toegewenst!
    Liefs,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel veel sterkte! Dat is toch wel een extra mokerslag naast de andere problemen ... Neem je tijd en we steunen je in gedachte ...

    Groetjes
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sterkte Rita, ik vind het trouwens heel mooi en eerlijk dat je ook kan rouwen om iemand waar je van gescheiden bent !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat loop ik toch achter met bloggen ... veel sterkte Rita aan jou en je zonen x

    BeantwoordenVerwijderen