vrijdag 27 maart 2015

Goed nieuws en nog wat

JOEPIE!

Gisteren werd zoals gezegd de scan genomen en hadden we daarna bespreking bij de dokters.
Alles is stabiel gebleven, niks gegroeid en dus is er beslist om de onderhoudschemo's verder aan te houden.
Waarom?  Omdat ze hun werk dus goed doen, omdat Jos ze goed verdraagt en zijn bloedwaarden stabiel blijven en hij zich stilaan weer sterker voelt worden.
Ze baseren zich ook grotendeels op de patiƫnt, hoe hij zich voelt en er voorkomt en wat je vertelt.
Daarom nu weer 3 behandelingen met telkens 3 weken tussen, te starten nu maandag met de eerste en na 9 weken terug een scan en bespreking.

Dus allemaal bedankt weer voor alle steun die we kregen van al die lieve mensen!

Afbeeldingsresultaat voor bedankt

Nu nog een beetje handwerkvorderingen, niet spectaculair, heb de laatste dagen gewerkt, morgen ook en volgende week dinsdag en vrijdag en maandag een dagje ziekenhuis (chemo).
Door de spanning heb je natuurlijk ook minder zin om wat te doen.
Het theelichtje van dinsdag heb ik een lintje gegeven.


Zegt direct veel meer natuurlijk en namiddag haakte ik alweer eentje tijdens het wachten.


Het sokje waar ik dinsdag ook al aan breide is ondertussen af en het tweede begonnen.

Ook aan blok 6 van de meebreideken is nog wat gebreid, die toon ik nog wel eens.

friends

15 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend fijn dat jullie gisteren een goed bericht kregen! (Ik weet hoe spannend het kan zijn)
    En ik vind je nog superproductief bij al die drukte en spanning.....Hoop dat je voor het 2e sokje genoeg wol hebt, hihi.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn, Rita!
    Prettig weekend gewenst!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijn nieuws Rita.
    Van die tentoonstelling van je man had ik ook gelezen, ik wens hem daar veel succes mee.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed nieuws zeg, dat geeft je weer wat vertrouwen. Veel succes met de vervolgbehandelingen. Het handwerken gaat lekker:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijn nieuws, Rita!
    Nu kunnen jullie toch weer even ontspannen.
    Die kleine sokjes die je breit vind ik zo leuk!

    Groetjes,
    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goed nieuws Rita, dat geeft weer moed om door te gaan. Mooie werkjes heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn om zulk goed nieuws te lezen!
    Wat zal er een spanning van jullie schouders zijn gegleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een goed nieuws, jullie zullen wel opgelucht zijn. Leuke handwerkspulletjes heb je weer gemaakt, hoe doe je dat toch zo snel. Fijn weekend, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn voor jullie, weer even rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn, sterkte met de vervolgbehandelingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah goe nieuws,,dat hoor ik,graag ! En ja....als ik,stress heb over iets heb ik ook minder zin om iets te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Das super goei nieuws hƩ Rita theelichtje en kousje zijn heel mooi Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat is nog eens goed nieuws daar wordt je blij van sterkte met de vervolgbehandelingen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goed nieuws is altijd fijn, ik ben zo blij voor jullie!
    En het leven is echt beter met vrienden, gelukkig maar...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fijn dat jullie goed nieuws kregen! Daar kan je mee vooruit en je krijgt weer een beetje rust hierdoor.

    BeantwoordenVerwijderen