maandag 23 maart 2015

4 op een rij, pech en sneakpeak

Wat schrijft ze nu zullen jullie denken?
Nu, ik wil een beetje de spanning erin houden natuurlijk, is dat dan niet duidelijk?

We beginnen met het eerste item: 4 op een rij.


Ja, ik heb al 4 theelichtjes omhaakt voor de tentoonstelling en geloof me vrij, hier gaan er nog van volgen!  Op 't werk deden we in een hoekje nog een ontdekking.  We hadden eens lege yoghourtpotjes gespaard voor iemand en plots had die er genoeg en zijn de andere blijven staan, netjes afgewassen in een doos.  Dus verwacht je nog maar aan menig potje ;-)

Vervolgens: de pech!


Ja, dit prachtige sokje zal helaas geen partner krijgen.
Dit keer wou ik te zuinig zijn vrees ik en de rest van de wol is helaas niet genoeg om nog een tweede sokje uit te krijgen, stom, maar dat komt ervan.



Als laatste dan de sneakpeak naar aanleiding van poppendag morgen.
Iemand enig idee wat dit zou kunnen worden???

Het heeft in elk geval iets met poppendag te maken, meer vertel ik niet.
Voor de rest van het verhaal moeten jullie morgen terugkomen.

De rest van al mijn lopende projecten zijn er veel te veel om te tonen, maar ze zullen hier en daar wel eens op de proppen komen, zoals het paar sokken van Leen waar nog aan gebreid wordt af en toe en ook aan een ander paar sokken die besteld werden.  Ook deel 2 van de biscornu krijgt af en toe wat steekjes bij.  Van de meebreideken wacht blok 6 op verdere afwerking, een nieuw popje staat in de startblokken en een ander staat ook al te popelen om op de pennen te mogen gaan, dus....  kijken morgen zou ik zeggen!

Monday.. We have a few openings this week.. but this weekend is getting booked up for "Sweetest Day" on October 19th! Call and make your appointment today! 248-693-2999

Start de weekgoed!


9 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, wat een activiteiten weer!
    Jammer van dat sokje, maar.... kun je er niet iets van maken voor je poppen misschien?
    Ik kom uiteraard morgen weer bij je kijken :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oke, nou ik heb me vandaag fleurig en leuk aangekleed! en dat voor een doodgewone maandag, maar het helpt wel om je lekker te voelen :)
    Jammer van het sokje, maar zo heb ik hier ook wel van die dingen liggen..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De theelichtjes zijn gezellig mooi ...
    Leuke kleurtjes heb je gebruikt ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jammer van het sokje, maar de theelichtjes zijn prachtig en ja ik zal wachten tot morgen om het verloop van je werk te zien, nog veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rita , ja ik weet dat ik voorzichtig moet doen , maar accepteren dat je nooit meer beter word en daarmee leren leven is moeilijk hoor !!
    Wat heb jij veel leuke dingen gemaakt , ik weet zeker dat de tentoonstelling een succes word !!
    Patti xx

    BeantwoordenVerwijderen

  6. die lichtjes blijven leuk en gezellig. Van die sok komt vast nog wel wat anders, kleine sokjes wellicht.
    Ik weet het raadsel niet op te lossen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke theelichtjes en er gaan er nog veel volgen zo te lezen.
    Kan je die sok niet verwerken met ze dubbel te breien met een andere leuke wol?
    En de rest dat lezen we morgen dan wel weer ;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat breiprojectje wordt een strakke avondjurk voor de hippiepop.....:-D
    Ik vind het soms ook moeilijk om in te schatten of ik wol genoeg heb..... Momenteel zit ik te wachten op wit boordband.....dacht dat ik nog genoeg had. (gelukkig hebben we internet, de stoffenzaak is 15 km verderop)
    Ik blijf me verbazen over de hoeveelheid projecten die jij onder handen hebt.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De theelichtjes zijn heel mooi, spijtig dat je geen wol genoeg hebt om een tweede sokje te breien.Ik ben benieuwd wat je aan het breien bent groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen