dinsdag 17 maart 2015

Poppendag van Anita

De poppendag kondigt zich weer aan, helaas heb ik door de voorbije gebeurtenissen niks meer gepresteerd in het kader van de poppen.
Of dit tegen volgende week gaat lukken weet ik niet, de zin ontbreekt momenteel nog een beetje.
En poppen maken tegen je zin laat je maar beter, dan lukt het toch niet.

Daarom toon ik jullie deze week een aantal van de poppen van Anita, want zij maakte in de loop de jaren heeeeel veel poppen en knuffels, maar ook andere dingen, dus ik ben nog niet meteen uitgeput.

Of de poppen namen hebben weet ik niet, maar kijk en geniet zou ik zeggen van het perfectiewerk van iemand die met veel passie echt mooie dingen maakt.


Met en zonder jas.


Met een ander jurkje aan.


Een pop met rood haar.


Een blondje met een mooie regenjas.


De roodharige met andere kleedjes.


En nog een andere pop.


Nog een paar groepsfoto's van korterbij, om beter gezichtjes en afwerking te bewonderen.


Ik vind ze geweldig!


Geef toe, Anita is gewoon een natuurtalent op gebied van creativiteit, ze maakt alles, van poppen, tot handtassen en tassen, mooie kussens, dekbedovertrekken, jurken voor haar dochter, patchwork, kruissteek, breien en nog veel andere dingen.

Ga vandaag toch ook eens langs op de andere poppenblogs:

en Peggy

en de nieuwkomer: Anita


Graag hadden we ook nieuwe poppenmoeders en -liefhebsters aangetrokken om mee te doen met de wekelijkse poppendag.

Dus als je mee wil doen, laat gerust iets weten aan Akkelien, Daniëlle of mezelf, je bent van harte welkom!!!



8 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je zomaar poppen van iemand ander mag laten zien! Mooi zijn ze!
    Ik vind het ook altijd heel fijn dat ik eens een blog kan vullen met creaties van een ander, het zou mij ook niet iedere week lukken om dit zelf te doen ;-)
    Groetjes en liefs,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze poppen zijn bijzonder mooi gemaakt ...
    Geniet van het lente zonnetje Rita ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke poppen zet je hier in het zonnetje!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dotjes, jouw zin komt ook wel weer, geef jezelf de tijd:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gedaan. Gelukkig mag je deze prachtige popjes op jou blog plaatsen. Zo genieten wij er ook van.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anita maakt heel leuke poppen! Dit zijn allemaal echte dametjes :-)
    Rita, ik hoop dat je je spoedig weer beter voelt, maar probeer het niet te overhaasten, het heeft zijn tijd nodig om alles een plekje te geven. Bij deze stuur ik je een virtuele knuffel, sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen