maandag 28 oktober 2013

Weekendprestaties

Dit weekend toch wat gebreid natuurlijk.
Alhoewel ik het wat rustiger aan moet gaan doen, heb wat schouderlast :(
 
Dan hier wat ik toch nog gemaakt heb.
 
 
Nog 2 muisjes voor het goede doel van Maren :)

 
Dit brengt de teller al op 3 muizen en 1 sleutelhanger.

 
Hieronder de foto in een oudere simply breien van de sokken die ik momenteel bezig ben voor hubbie.  Zelf vond ik het een heel mooi patroon.

 
En zover ben ik met mijn sokken, op de foto zie je echt niet goed het patroon.

 
In het echt is het beter zichtbaar.
 
En dan heb ik vandaag maar wijselijk wat geborduurd om mijn schouder te sparen.
Tenslotte moeten overmorgen de foto's weer binnen van de letterbaksal, dus nog snel een vakje of twee vullen tegen dan.
 
Fijn begin van de week!
 


10 opmerkingen:

  1. Wat is dat moeilijk hè om wat minder te breien en te haken. Maar je moet wel naar je lichaam luisteren.
    Ik ken het, ik mag op therapeutische basis maar een kwartier handwerken en dan even wat anders doen. Ik wist niet dat een kwartier zo snel om is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog vlug wat borduren voor de letterbak....dat zou bij mij niet vlug gaan, maar jij bent daar nen echte krak in en altijd zo mooi gedaan. Resultaat wel laten zien hé.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je weer mooie dingen gemaakt, je muisjes vind ik lief.
    Maar denk je wel ana jezelf ;) xxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig zijn die muisjes.
    Mooi patroon van je sokken, moeilijk om dat weg te leggen als je eenmaal aan het breien bent.
    Sterkte met je schouder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. weer leuk die muisjes......en de sokken worden ook weer mooi zie ik , pas goed op je schouder hoor.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, vervelend dat je schouder weer opspeelt.... Ik hoop dat het snel beter gaat.
    Je muisjes zijn weer erg leuk en je man boft maar: wat een mooie sokken weer!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer knappe muisjes gemaakt. We zeggen het al langer dat je wat kalmer aan moet doen hé. Sterkte.
    Gr M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij nu ook wat rustiger aan doen hé! Maar de muisjes zijn schattig!

    BeantwoordenVerwijderen