maandag 14 oktober 2013

Sokkenvervolg

Dit weekend heb ik gebreid, dacht zoals altijd heel veel te doen, maar het draait altijd anders uit zoals jullie waarschijnlijk welbekend voorkomt :)
 
Aan de 2e sok van Hans heb ik nog gebreid, ik ben voorbij de hiel ondertussen.
 
 
Nu nog de voet en alweer een paar af en iemand warme voetjes :)
 
Dit boek heb ik pas uitgelezen en het was alweer superspannend!

 
Harlan Coben is dan ook een hele goede schrijver van thrillers!
 
En hier is alweer een rararaprojectje voor morgen.

 
Iemand een idee????
 
Fijn begin van de week.
 
 
 

 


13 opmerkingen:

  1. een sjaal voor hippie of een `bont` vest

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog een beetje en er heeft er weer iemand lekkere warme voeten. Het is er het weer voor. En je ra, ra project hmmm wat zou dat weer zijn ;-) Vast iets moois.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Is vast weer iets voor een hippie, ik ga morgen weer kijken!
    Jij gaat goed met de sokken!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sokken breien vind ik knap!
    Enne rarara.... alvast voor koningsdag?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Even overnieuw, want er stonden een paar storende typefouten in...

    Geen idee wat dat oranje 'ding' gaat worden, als je in Nederland zou wonen zou het inderdaad iets voor Koningsdag kunnen zijn (daar denken wij Hollanders meteen aan als iets oranje is, hihi)
    Je sok vlot al aardig (de mijne gaat wat langzamer).
    Je boek heb ik opgezocht op internet, oh, dat klinkt heel spannend! Ik las dat het in de 'ik'-vorm is geschreven, dat vind ik vaak niet prettig lezen, maar misschien heb jij daar geen moeite mee?
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die heerlijk warme sokken komen nu al goed van pas.
    Het is nog een beetje vroeg voor Koningsdag of het WK ;), ik weet het dus even niet. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie sokken lekker warm en het rarara projekt lijkt wel een harige boa .nou we zullen het binnenkort wel zien denk ik
    groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weet niet wat ra ra is, zal dat morgen dan wel zien hé.
    Gr, en tot morgen.
    M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig die lekker warme sokken. En wat je harige projectje moet worden, een sjaal????? Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zie overal vossen verschijnen dus een vossenstaart? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dat oranje bont garen zou ik voor een beertje of zo gebruiken.. dus ik denk dat jij dat ook gaat doen.. gok ik!

    BeantwoordenVerwijderen