zaterdag 5 oktober 2013

Snoepjes en sokvorderingen

Gisteren is alweer een nieuw snoepje verschenen bij Valerie, een marshmallow dit keer.
 
Tot nu toe heb ik 2 snoepjes af van de 4, de rest volgt nog hoor!
 
 
Je kan variëren in kleuren en grootte naar je eigen inspiratie :)
 
Mijn 2e sok vordert langzaam maar zeker.

 
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik zou willen dat ze af was want ik droom al van nieuwe uitdagingen!

 
Ja, dit is weer een rarara-project!
Iemand een idee???
 
 
WELKOM AAN DE NIEUWE VOLGERS !
Ik ben vereerd :)
 


12 opmerkingen:

  1. yumyumyum..., dat 's lekker! Er zit een Kerstproject aan te komen zie ik :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk zien je snoepjes eruit zeg. En je sok word prachtig! Geen idee wat je rara werkje word, maar dat zien we vast snel genoeg ;) xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmm, dat ziet er lekker uit.

    Fijn weekend, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeft het ra,ra project iet met de kerst te maken? De kleuren zijn in ieder geval wel de juiste.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen idee wat je je rara project wordt maar je snoepjes zien er wel heel mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mmm jammie en je sok schiet toch al lekker op ? ik heb dat ook al vaak . al weer wat bedenken voordat het andere af is, en wat het wordt ik lees hier boven iets voor kerst, maar het kan net zo goed voor de sint zijn die heeft ook een rode muts ,maar geen wit randje , nou ja je laat het ons vast wel zien :))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zien die snoepjes er uit, gevaarlijk ook: als ik ze thuis op een schaaltje zou leggen, zou ik direct zin krijgen in een écht snoepje!
    Ben je een kerstman aan het maken?
    Groetjes weer en fijn weekend
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, volgens mij ben je al met kerst bezig! Is wel vroeg, het is hier nog heerlijk weer!
    Groetjes en fijn weekend!
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat ziet het gezellig zo met die snoepjes, en je sok schiet ook al weer op, en tja dat rood witte kan van alles zijn.....ik wacht het rustig af ;o) fijn weekend.
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je snoepjes zien er lekker uit! Ik vind je sokken geweldig, zulke leuke sokkenwol! Knap hoor, ik kan alleen op twee naalden breien: heb laatst wel een 'lesje op vijf naalden breien' gehad, maar ik vind het maar ingewikkeld.

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekkere snoepjes hoor en ze staan zo gezellig bij elkaar.Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen