donderdag 3 oktober 2013

Nieuwe handtas

Een tijdje terug was ik begonnen aan een nieuwe handtas, een ander stofje tegen de winter :)
 
Vermits het vorige model heel handig was in gebruik heb ik hetzelfde gebruikt.
 
En dit is ze geworden.
 
 
De handvaten heb ik wat langer gemaakt zodat ik ze ook aan mijn schouder kan hangen, bij de vorige tas lukte dat niet.

 
Detail van mijn versierinkjes erop.

 
Op het handvat stikte ik een kantje, is weer eens iets anders :)

 
Ook werd er een bijpassend zakdoekhoesje gemaakt.
Of ik een portemonneetje ga maken weet ik nog niet, ik wil een ander model dan het piramidetasje dat ik tot nu toe altijd maakte.
Iemand een voorstel???
 
Natuurlijk heb ik een zakje binnenin voorzien voor de lipsticks en andere kleine prul (hebben vrouwen genoeg in hun handtas, anders slingert het rond)
 
 
Al goed gevuld zoals je kan zien :)

 
Tenslotte dacht ik dat het misschien handig zou zijn om een lus te voorzien om mijn sleutelbos aan te hangen, dan hoef je hem niet steeds te zoeken tussen de andere rommel (haha)
 
Missie geslaagd!
 
 
 
 


11 opmerkingen:

  1. Die missie is zeker geslaagd!! wat een mooie tas heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zo te zien een heel handige tas! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar ga je helemaal de blits mee maken, Rita!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gij zij nen echte sjakosse krak :-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker geslaagd, heb je mooi gedaan, Rita!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi stofje zeg ziet er heel leuk uit zo met het kantje ,hoop dat je er veel plezier aan mag beleven grtjs mery

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke tas en wat handig die sleutelring.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige stof en handig met vakje en sleutelringhouder. Heel veel pkezier er mee!
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ... en er kan ook wel behoorlijk wat in van op de rommelmarkt ;-). Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen