donderdag 24 oktober 2013

SUPERLEUKE VERRASSINGSPOST UIT NEDERLAND

Wat was het leuk thuiskomen vandaag want toen ik thuiskwam lag er een verrassingspakje op me te wachten helemaal uit Nederland!  Ik heb geen give away gewonnen en verwachtte niet meteen post van iemand, dus was ik supernieuwsgierig.
 
 
Zo zag het eruit aan de buitenkant, heel vrolijk!
Dus snel opengemaakt en wat bleek.... het kwam van Paulien van de blog "creaplien", een heel leuk blogmaatje ondertussen geworden, een blogvriendin zou ik zelfs zeggen.
 
En wat zat erin?
Eerst en vooral dit voor zichzelf sprekend gedicht.
 
 
Hoe lief is dat!
 
En dan nog al deze leuke dingen en 2 gevulde zakjes.

 
Dit zat in het zakje met het hartje.

 
En deze beertjes in het andere zakje.

 
Geweldig Paulien, ik ben er ontzettend blij mee!  Hier ga ik zeker wat mee doen!
 
Je hebt wat van me tegoed ;-)
 
Dan nu even mijn laatste maakseltjes, 2 muisjes waarvan eentje voor het goede doel en eentje voor mijn schoondochter om aan haar petekind te geven.
 
 
Ze mag  zelf kiezen uiteraard, maar er gaan er zeker nog meer volgen.

 
Even een zijaanzicht, ik heb restjes verlopende sokkenwol gebruikt.
 
Ze zijn supermakkelijk te maken en je kan ze naar eigen zin nog versieren met strikjes of zo of je kan ze in tricot breien met streepjes of fair isle of verzin maar zelf....
 
Groetjes van een hele blije oma in spé !
 
 
 
 
 


12 opmerkingen:

  1. Die oma in spé, die wordt al lekker verwend!!! Wat leuk. Al goed dat je vermeld hebt dat je verloopgaren hebt gebruikt voor de muizen. Ik dacht al, amai zo klein en zo veel kleurtjes gebruikt... Wat een werk. Tof gedaan.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, leuk verwend !! En die muizen zijn liehief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha die oma in spe wat leuk om zo verwend te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke post heb je gekregen en zo'n mooi gedicht erbij , en wat een grappige muizen....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke verrassing post, En je muisjes zijn schatjes
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk voor je en van harte gegund!'
    Lieve muisjes ook.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooh, wat ben jij heerlijk verwend lieve meid <3
    En je muisjes zijn te lief! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig nieuws dat je oma gaat worden, van harte gefeliciteerd! Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je weer in de watten gelegd.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh wat fijn!!! En ja hoor, ik ben er ook zeker van dat jij een superoma zal worden! :-)

    BeantwoordenVerwijderen