zaterdag 19 oktober 2013

Sokvorderingen en meer

De 2e sok van Hans vordert gestaag, nog een tiental rondjes en ik kan de tenen breien.
 
 
Bijna klaar dus.  Er lopen ondertussen nog wel wat andere "geheime" projecten, maar daarover later meer.
 
Dan heb ik op verzoek van Hubbie peren gesteriliseerd, hij lust dat namelijk heel graag en wat doe je dan voor een schat van een man?

 
De donkerdere zijn conférence en de lichte durondea peren.

 
Tenslotte heb ik ook nog wat confituur gemaakt van appel met kaneel en vorige week ook al van peren met vanille, LEKKER!!!

 
Dan eindig ik graag met een heel toepasselijk tekstje dat ik vond:
 
UIT DE DROMEN VAN DE LENTE WORDT IN DE HERFST CONFITUUR GEMAAKT.
 
Mag ik tenslotte ook iedereen bedanken voor de leuke reacties op mijn blogje van gisteren?
Fijn dat jullie allemaal zo meeleven :)
 
 


9 opmerkingen:

  1. Nóg meer geheime projecten? Je weet ons wel nieuwsgierig te houden hé ;-)
    Wat zien de potjes met jam er leuk uit met die fruitdekseltjes er op. Peren met vanille? Nooit gehad maar het klinkt erg lekker, die combinatie moet ik maar eens onthouden.
    Je sok is bijna klaar (die van mij gaan niet zo snel hoor), Hans kan ze straks lekker dragen en jij hebt je handen 'vrij' om weer wat anders op te pakken, een van je geheime projecten misschien...??
    Groetjes weer en fijn weekend
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor dat lekkers voor de winter en wat een prachtige sokken heerlijk breiweer ook vandaag.
    En niet te veel geheimen maken worden wij zoooooo nieuwsgierig van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, lekker, die peren! Wat gaan je sokken lekker snel. Ik hoop nu binnenkort ook een paar afgerond te hebben.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet er dat weer allemaal heel lekker uit. De sokken natuurlijk niet hé, die zien er mooi uit...;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. spannend.. geheime projecten!!
    lekker hoor al je ingemaakt fruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je sok schiet echt op en wat leuk ingemaakte peren dat heb ik een tijd niet gezien.....en appel met kaneel jam lijkt me echt heerlijk.......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er heerlijk uit al dat ingemaakte fruit.
    En je sok vind ik prachtig worden <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk de "inmaak" dat wordt genieten! Sokken breien ik vind het zo knap maar ik waag me er niet aan, steken laten vallen in mijn jonge jaren heb ik trauma's aan overgehouden, haha, linkshandige, !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sokken zijn goed gevorderd ,confituur gemaakt en peren gesteriliseerd jawade ge geeft nog al gas groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen