woensdag 2 oktober 2013

Alweer een sok af en aankopen

De eerste sok voor Hans is af en de 2e staat al op de pennen!
 
Zo ziet ze eruit, ze is gebreid met Fabel van Drops op naalden 3.
 
 
Alweer 1 voet die warm heeft :)
 
Dit zijn mijn laatste aankopen.
 
Maandag stond er in de Lidl een overlockmachine in reclame voor een prijsje, dus allen daarheen!!

 
Weer iets in huis om tijd voor te vinden :)
Ik kocht hem op aandringen van hubbie, had al dikwijls gesproken over zo'n aankoop, maar stelde het steeds weer uit vanwege de prijs.
Dus bij deze, bedankt lieve schat!

 
En deze 2 boekjes bracht ik daar ook mee.
Het breiboekje vind ik iets minder alhoewel er wel een paar leuke ideetjes instaan, maar het boekje hieronder over knuffels is dubbel en dik zijn geld waard, alles is bijna even leuk wat erin staat.
Aan de slag dus!

 
Tenslotte nog een foto van Tijger, mijn allereerste poes die hier uitgehongerd toekwam zo'n 10 jaar terug en ze is een echte knuffelpoes die echt met me communiceert en heel goed mijn humeur aanvoelt.  Ze is dan ook heel veel bij me in de buurt als ik thuis ben :)

 
 


15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie sok!
    Ben benieuwd wat je allemaal gaat maken met die overlockmachine! Komt vanzelf een keertje langs op de blog, denk ik.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die sok, zooo mooi!
    En wauw, wat een mooie spullen heb je er weer bij zeg. Geen idee wat een overlock machine is ;)

    En wat een lieve foto van je maatje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die wol geeft echt een mooi resultaat. En die aankoop....hmmmm die komt mij bekent voor ;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, goeie aankopen, vooral de lockmachine. Daar zul je vast een hoop plezier van hebben.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat super dat je deze gekocht hebt, die zal zeker heel goed van pas komen. Je sok vind ik super gaaf, wat een prachtige kleuren. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een fijne machine heb je gekocht, die gaat vast goed van pas komen.
    Mijn (bijna dezelfde als die van Hans)sokken zijn af. Ik zal ze eerdaags op mijn blog plaatsen. Ook ik heb Fabel van Drops gebruikt, alleen heb ik ze gebreid om naalden nr. 2....

    Wat een schat van een kat!!! Voorheen hebben wij ook katten gehad en ik was/ben er gek op, maar ja, we zijn vaak niet thuis.....

    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een bewijs dat je een super lieve man hebt ;-) We gaan vast heel mooie creaties zien met die mooie machine.
    De sok ziet er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je sok is mooi geworden leuk die kleurtjes zo en mooie machine hoor dat werkt fijn af met kleding ....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd met je mooie naaimachine en andere aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met je overlok en veel plezier er mee.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Grappig die eidopjesmutsen :-):-).
    Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een dier is toch een mens' best friend hé :-) Hé tof dat boekje van die knuffels, ik ga morgen ook eens kijken, bedankt voor de tip. En véééél plezier met je aankoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige sok, Rita. En dat boekje met knuffels lijkt me inderdaad geweldig.
    Om op je vraag terug te komen, bij continentaal breien houd je de draad in je linkerhand en 'haak' je als het ware de steken, dus niet het traditionele insteken, omslaan enz zoals wij het geleerd hebben. Hier is een filmpje waarop je het kunt zien: https://www.youtube.com/watch?v=_9XImtoQmZ8
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De overlockmachine en boekjes zijn heel mooi groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen