donderdag 31 oktober 2013

Letterbaksal

Morgen verschijnt bij "de borduurvrouw" de maandelijkse update van de letterbakken.
Ga dus zeker kijken naar de mooiste borduurwerkjes in de schitterende letterbakken in allerlei vormen, grootte en kleuren.
 
Gisteravond op het clubje heb ik nog een vakje kunnen vullen.
Dat brengt de stand nu op 4 gevulde vakjes van in totaal 11 te vullen.
Nog 7 te gaan dus dit jaar, dat moet mogelijk zijn, niet?
 
 
En nu wat dichterbij.

 
En, wat vinden jullie ervan?
 
Misschien de volgende dagen wat borduren in plaats van breien, dan heeft mijn schouder wat rust.
 


10 opmerkingen:

  1. Oh Rita, die letterbak wordt prachtig. Zoiets wil ik ook ooit nog eens heel graag borduren.
    Zo, dus je hebt geen tennisarm maar een breischouder? Heel verstandig om dat even rust te geven, pas op dat het niet chronisch wordt!
    Lieve groet,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die brocante borduurwerkjes. Heel mooi ook de kleurencombinatie. Ga jij maar lekker borduren is veel beter. Haken geeft trouwens ook minder last dan breien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend Rita en ik zal je zeggen dat ik gisteren een letterbak bij de kringloop tegenkwam en deze met dit idee in mijn achterhoofd op de fiets vastsnoerde en mee naar huis nam. Door de regen en wind met m'n bak! :-)
    Hoop dat het wat beter gaat met je schouder!
    groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt erg leuk, tijd om het breien even te parkeren als je het dit jaar nog af wil hebben.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige borduurwerkjes! Ik houd niet zo van borduren, maar ik vind het erg mooi om te zien!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat weer mooi gedaan. Zo een fijne, priegelwerkjes.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Rita. Ik vind het een erg leuk project.
    Voorzichtig met je schouder. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen