vrijdag 18 oktober 2013

Geheim ontrafelt

Beloofd is beloofd, het geheim wordt vandaag ontrafeld!
 
Misschien hebben sommigen onder jullie het al geraden?
Ik zal het met wat afbeeldingen duidelijk maken :)
 
 
Er was eens een eicel en veeeel zaadcellen...

 
1 zaadcel had de weg meteen gevonden en bevruchtte de eicel.

 
En toen werd het begin gemaakt van een baby!
 
In april wordt ik oma of moeke of hoe je het ook noemen mag!
Dus zal ik de komende maanden maar aan de slag gaan voor de toekomstige :)
 
Natuurlijk heb ik al een boek aangeschaft.
 
 
Waar heeel veeel mooie dingen in staan.
Gelukkig houdt Leen van mijn breiwerkjes en hebben we dezelfde smaak, daar heb ik toch wel heel veel geluk mee, met zo'n schoondochter.

 
Er is al wol aangekocht (veel meer dan deze bol alleen hoor)

 
In dit tijdschrift vond ik onderstaande schoentjes die Leen meteen mooi vond.

 
En dan weet je al wat er volgt zeker???

 
Het eerste paar babysokjes is klaar!

 
Koude voeten hoeft hij/zij al niet te hebben!!
 
Begrijpen jullie nu dat er iets is wat me de komende maanden serieus in beslag zal nemen?
En zelfs daarna ook nog vrees ik, maar ik heb al veel plannen (zoals altijd)
 
Fijn weekend van een gelukkige blogster!
 
 


27 opmerkingen:

  1. Wat een enorm leuk nieuws. Proficiat oma in spe. Enne leef je maar lekker uit alvast voor je kleinkind

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk! Wat zal jij je lekker uit kunnen leven om allemaal lieve spulletjes te gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooow wat leuk, gefeliciteerd !!! Nou, jij zult je niet vervelen denk ik hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig! Oma worden! Wat een bijzonder nieuws! En wat een prachtige sokjes!
    Gr H@

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd !! wat leuk zeg nou je krijgt je dagen wel vol is geen twijfel mogelijk. Geniet van deze heerlijke tijd!
    groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aaah wat leuk zeg, gefeliciteerd!! Wat een leuke sokjes heb je al gemaakt. Ben benieuwd wat je allemaal nog meer gaat maken. Geniet er van!!

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd bijna-oma! Wat leuk voor je!
    Is het de eerste keer dat je oma wordt?
    Het is in ieder geval heel logisch en begrijpelijk dat je je nu op de kleine gaat richten en dat er dus mooie 'kleine' handwerken gemaakt gaan worden. De eerste sokjes zijn daar een heel mooi voorbeeld van.
    Geniet maar lekker bijna-oma van het idee én van het handwerken!
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dikke proficiat aan de toekomstige oma xxx
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aha, dat dacht ik al :-)
    Hartelijk gefeliciteerd! Jij gaat dat kindje vast "schandalig" verwennen met allerlei mooie slofjes, kleertjes, knuffeltjes.... veel plezier met handwerken voor je eigen kleinkind!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! Heel leuk nieuws. Ik wens jullie een hele mooie tijd "vol verwachting"! En te zijn of harer tijd een heel liefs (klein)kindje natuurlijk.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd!! En ik denk wel dat wel hele mooie breiwerkjes van je zullen gaan zien de komende tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk, gefeliciteerd. Nou, het zal jou niet aan ideetjes en handwerkjes ontbreken de komende tijd. Je aanstaande kleinkind zal verwend worden met al jouw mooie spullen. Geniet van deze leuke tijd!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super leuk nieuws!!!!
    ik hoop binnen 8 weken weer oma te worden van mijn 7e kleinkind..
    ze willen niet zeggen wat het wordt.. dus ook hier veel lichtgroen en geel en lila garen.. hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Rita , wat leuk !!!!
    Een hele dikke proficiat aan de toekomstige bonma :-) en dan nu maar nog meer van die snoezige kleertjes en schoentjes breien he !

    liefs, Patti

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd!! En heel veel plezier in het maken van leuke en mooie dingen voor de kleine. Die zal flink verwend worden met zo'n oma!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan met volle teugen. Lijkt me heel bijzonder, oma worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk Rita.
    We zullen hier nog wel veel moois voor de baby voorbij zien komen. Fijn zo'n creatieve oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat leuk! Van harte gefeliciteerd aanstaande oma!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een superleuk nieuws is dit, Rita! En natuurlijk van harte gefeliciteerd met het feit dat je oma wordt...
    Heerlijk dat je schoondochter je creatieve talenten kan waarderen, want dat hoor je ook nog wel eens anders..
    Je gaat het nu vast nog drukker krijgen met breien, vergeet niet te slapen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd zeg. Wat zal je gaan genieten van het handwerken voor je toekomstige kleinkind. Helemaal leuk dat je schoondochter het ook leuk vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super ! Veel geluk voor jullie en de ouders ! En heeeeel veel maakplezier, amai ge zult u kunnen laten gaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohhhh wat een fantastisch nieuws!!! Van harte gefeliciteerd!! En ook aan de toekomstige ouders. Ohh wat gaan wij hier een fijne babyspulletjes zien passeren, ik kijk er nu al naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. welkom bij het groepje van de oma's dikke proviciat, geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen