dinsdag 4 juni 2013

Willy Wolmuis een arne en carlos-creatie

Dinsdag, dus.... Arne en Carlosdag!
 
Mag ik jullie voorstellen aan Willy Wolmuis, mijn allernieuwste Arne en Carlos-creatie?
 
Willy is een echte lieverd, hij houdt van het buitenleven, zeker als het zonnetje schijnt.
Hij heeft dan ook een tuinbroek bij me besteld en een truitje toen ik besloten had om hem te breien.
Zo is hij goed gekleed om zijn hobby te beoefenen.

 
Hij houdt ervan om buiten te zijn, hier in het zonnetje tussen de hosta's en de aardbeien.

 
En als een echte deugniet klautert hij overal op, hier hing hij aan de druivelaar.
 
 
Even verpozen in de bloempot bij de grote zonnebloem :)

 
En de klauteraar was alweer vertrokken, hier weer aan de bloempot.

 
Of hij verstopt zich snel in een vaas tussen de bloemen... piep! roept hij dan heel hard als ik passeer zodat ik opschrik.

 
Hij wordt vast bergbeklimmer als je hem hier bezig ziet zoals hij aan mijn houten bol opklimt!
 
We hebben de laatste avonturen nog niet beleefd met Willy, dat kan ik je verzekeren!
Ik ben heel benieuwd wat jullie van Willy vinden, ik vind het in elk geval een lieverdje.
 
Ga vandaag ook op de andere blogs eens piepen, HIER bij Daniëlle, benieuwd wat zij deze week te vertellen heeft.
Ook HIER bij Akkelien wordt elke week een blogje aan de poppen gewijd.
HIER bij Hannie vindt je vast ook wel een nieuwe creatie!
 
Tenslotte de voornaamste Wieke van Keulen die elke week een blogje "handmade by" wijdt aan de poppen en andere arne en carlos-creaties vindt je HIER.
 
Geniet van de poppen.
 
Morgen volgt er weer iets nieuws misschien.
 
 
 
 
 


18 opmerkingen:

  1. Ik vind hem leuk !
    Fijne dag Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf Gaver GAAFST!! Wat een dotje! Gr H@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja die Willy, dat is een echte natuurliefhebber.En zo sterk dat hij is, die klautert overal op en onder. daar ga je nog avontuur mee beleven. 't Is wel ne toffe hé...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Willy Wolmuis is goed geslaagd! En wat is hij mooi aangekleed! Lekker om zo naar buiten te kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ie leuk geworden. Je fotoreportage is ook goed geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Rita wat is Willy een mooie muis geworden! Leuk al die foto's zo bij elkaar, vooral die met z'n staartje uit z'n mooie tuinbroek. Je hebt er weer een echt kunstwerkje van gemaakt. Veel plezier met Willy!
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. aaaaah, wat is die cute!!! ben verliefd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel knap en lief. Gaat Lily nu niet jaloers worden?
    Groetjes M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohjee, als hij samen met Lilly eropuit trekt, hou je maar vast! Maar hij is echt superlief! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige muis! ZO lief, dat staartje dat uit zijn broek steekt :-)Heel leuk gedaan weer, ook de fotosessie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een toffe muis, ben een beetje jaloers , doe zo verder met je blog, je hebt mij helemaal bloggek gemaakt.....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schatje die willy!!!! en zulke mooie kleren!
    is lily niet jaloers?????????
    je hebt er je handen maar aan vol aan die poppenbende!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou, die Willy weet je aandacht wel vast te houden! Daar ga je nog wat mee beleven... Misschien gaat hij ook nog wel je tuintje voor je bij houden.
    Je hebt hem anders wel verwend met mooie kleren hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou daar heb je je handen wel vol aan. Prachtig gemaakt rita.

    Groetjes Berber

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Willy de muis is een lieverdje ,hoe gaat het tussen hem en Lily maken ze geen ruzie groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen