donderdag 6 juni 2013

FEEST EN GIVE AWAY !

Eindelijk is het zover, sinds vorige zondag 2 juni besta ik 1 jaar!
 
 
En dat moet gevierd worden!
 
Dus doe ik een GIVE AWAY.
Wie interesse heeft, je kent de regels van het spel, maak je lid (of volger) en als je al lid bent, schrijf je dan in via de reactie hieronder en zet misschien een linkje op je blog.
 
Jullie hebben tijd tot en met 15 juni!
 
Men zegge het voort!
 
En wat is er te winnen zullen jullie zeggen?
Onder andere deze 2 schatjes.
 
 
Dat is natuurlijk niet alles, maar de rest blijft een verrassing voor wie wint :)
 
En dan nu een kleine update van de werkjes.
Zal ik dan toch een tip van de sluier oplichten van mijn geheime nieuwe dingen?
 
 
De sleutelhanger liet ik al zien en daar heb ik dit uiltje bijgemaakt in passende kleurtjes natuurlijk.
Het is een cadeautje voor de schoondochter van mijn kinesiste (ja dezelfde waarvoor ik die huisslofjes aan het maken ben met dezelfde blauwe wol).  Nu, dat kind werd vorige week 19 en dit is nog een cadeautje voor haar, ze houdt van roze :) en bling bling.
Zou ze blij zijn hiermee?
 
In de action had ik ook weer geluk, ik vond er 2 kaders voor mijn borduurwerkjes die al zeker 5 jaar af zijn, maar waar ik geen passend kadertje voor vond (vierkant is nogal moeilijk).
Gevonden dus, en hubbie heeft ze erin geplaatst (toch een schat hé).
 
 
Ze komen in ons huisje aan zee omdat het meer ouderwetse tekeningen zijn en daar is ook alles zo'n beetje in die stijl.
 
En nu eindelijk, mijn nieuwe project!
 

 
 
De poppenfanaten onder ons zullen dit zeker herkennen :)
Voor de anderen blijft het afwachten en raden....
Tot het nu volledig af is toon ik er niks meer van, dus denk niet dat ik hier vingers zit te draaien, nee hoor ik ben wel degelijk bezig en nog met andere dingen die ik nog niet kan tonen.
 
GEDULD IS EEN SCHONE DEUGD !
 
 
 
 
 


26 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Ik doe mee, super leuk uiltjes ik zou ze graag een plaatsje geven in mijn huis. Hopelijk win ik :) Liefs, Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy Birthday! De uiltjes zijn echt superschattig!
    Ik doe graag mee aan je give away!
    Liefs Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super!!! Ik neem deel!!!!

    grtjs, katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dikke proficiat en we doen mee hoor. En als echte poppen fanaat weet ik wat je aan het breien bent. Leuk , leuk....
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ik weet waar je mee bezig bent! Dat gaat leuk worden...
    Ik doe graag mee met je give away hoor, echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd!Je bent weer goed bezig ,en het is weer heel mooi!O ja,ik doe ook graag mee aan je give away!
    Gr,M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zie je er volwassen uit voor 1 jaar en wat kun je al veel... :-p
    Hihi, oké, je blog bestaat 1 jaar; gefeliciteerd!
    Ik doe ook wel graag mee en zal uiteraard een link plaatsen op mijn blog.
    Je bent weer/nog steeds lekker druk bezig, leuk! Krijgt Lily er een zusje bij?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ewel proficiat zeg !!!
    ik doe supergraag mee aan je toffe give-away
    je naamgenoot , Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Wordt mooi!
    En in tussentijd doe ik graag mee met je giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Volgens mij komt dat van dat nieuwe boek van den arne en de carlos niet ? En ik doe graag mee met de give away !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aaaa, een zusje misschien voor je pop??
    Ik doe ook graag mee met je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oww spannenddddddddddddd ik doe ook mee hoor!
    enne.. nee ik weet nog niet welke pop het wordt..
    maar zal vast en zeker weer zo'n sterk karaktertje worden!!!
    je geborduurde tegeltjes zijn schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je blog-verjaardag!
    Ik doe graag mee!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd en ik doe ook gezellig mee.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tuurlijk waag ik een kansje. En ik had al bedacht dat het geen poes werd, want toen ik onlangs je blog ging bezoeken zag ik bovenin het uiltje en toen had ik al zoiets van oh geen poes maar een schattig uiltje. je sleutelhanger is super!
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik waag een nieuwe kans door ook mee te doen.
    Wat een schattige werkjes weer.
    En je nieuwe projectjes zijn geweldig.
    Ben benieuwd wat je nog meer gaat maken.

    Geniet nog van het zonnetje
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. gefeliciteerd!!!

    en jaaaaaaaaaaaaa.... ik doe zooo graag mee!!
    Uiltjes word ik altijd hebberig van, dus ga meteen een linkje plaatsen met die lieve foto van ze.
    Zoo gaaf deze give away.

    Kussssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi! Ben net volgster van je geworden, wat maak je mooie dingen!!

    Ik doe graag mee aan je give away!

    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je blog en doe ook wel mee voor de give away men weet maar nooit groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb al veel mooie gehaakte uiltjes gezien maar deze zijn ook echt wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O die uiltjes zijn mooi Rita !
    Ik wil graag meedoen :)
    Nog een fijne zondag ..

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat grappig dat jij ook een feestje te vieren heb, zo gezellig hè bloggen.
    Ik waag natuurlijk een kansje hoor! Een linkje zet ik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk dat je even bij mij langs kwam, ik heb me van jou blog ook volger gemaakt en doe graag mee met je give away , wat leuk ;o)
    Van harte hoor met je blog en leuk zo'n poppenpootje en zulke leuke uiltjes.....je gaat vast een hippie maken ;o)
    fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met de verjaardag van je weblog. Ik heb hem vandaag ontdekt en ga hem eens een tijdje volgen. Ik heb op mijn weblog een linkje geplaatst naar hier.
    Ik vind je uiltjes zo leuk! Misschien heb ik hiermee eens kans om ze te winnen.
    Groetjes, Alyt

    BeantwoordenVerwijderen
  25. super leuke uiltjes maar ik vind die van mij nietmeer rita? :( xx

    BeantwoordenVerwijderen