vrijdag 28 juni 2013

Letterbak

De tijd dringt alweer, want tegen 1 juli moeten de updates van de letterbak binnen!
Dat wil zeggen dat ik me moet haasten :)
Maar ik heb mijn best al gedaan, van de 6 vakjes die nog gevuld moesten worden, heb ik er ondertussen toch al 3 afgekregen.
 
 
Toch al goed, al zeg ik het zelf, nummer 4 is bijna klaar, dus nog 2 te gaan!
Het moeilijkste is om een tekening te vinden die erin kan, het zijn moeilijke vormen nu.
Maar ik heb vandaag en morgen nog.
 
Als dit klaar geraakt, ga ik wat lopende projecten afwerken (proberen want ik begin graag nieuwe dingen) zoals dat rode rarara-ding uit mijn nieuwste boekje.  Ook moet ik nog een 2e babysokje maken en ik was begonnen met een hoes voor een zakdoekdoos (mijne heb ik aan Leen weggegeven dus heb zelf geen meer), er staan nog sokken op de naalden voor hubbie en ook nog voor mijn zoon en ga zo maar door.....
Verder zou ik graag voor mezelf nu een Hippie maken en een vriendje voor Lily en een vriendinnetje voor Willy Wolmuis, moet ik nog doorgaan????
 
Verder heb ik nog een leuk ideetje ontdekt bij Jeanet van "blij dat ik brei"
 
 
Alweer een heel tof ideetje vind ik, ook om cadeau te doen!
 
En nu strijken en nog wat patroontjes zoeken!
 
 
 


14 opmerkingen:

  1. Je huisje is al bijna gevuld, het ziet er mooi uit. Succes met de laatste stukjes van de zolderverdieping. Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, wat schattig, hé, dat beertje in het blikje!
    Je letterbak wordt echt schitterend. En het is toch fijn, wat afwisseling in de werkjes!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vree mooi gevulde letterbak !
    En.. is oewe strijk gedaan ? :)
    Nog een fijne dag .. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De letterbak wordt erg mooie en erg leuk gevuld. Bijna af.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je letterbak wordt echt een plaatje!
    O ja, al die ideeën! En dan niets uitvoeren omdat je niet weet waar je moet beginnen.... haha, zo herkenbaar! Fijne dag verder, jij vermaakt je wel! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat je niet in de buurt woont , had je mijn strijk ook even kunnen doen, en wat een hoop dingen heb je bij het eind.
    ben benieuwd wat er nog meer in je letterbak komt. lastige hoekjes
    fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat wordt dat mooi de letterbak! En ja ik heb hier ook zo'n lijstje wat ik allemaal zo vreselijk leuk vind en nog wil maken, eigenlijk zie je soms gewoon te veel leuke dingen ;o)
    fijn weekend.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je letterbak is prachtig. Ik kan me voorstellen dat het inderdaad niet gemakkelijk is om nu nog een mooie tekening te vinden voor die vormen. En je hoofd bruist weer van nog vele leuke projecten. Maar dat is een probleem dat niet allen bij jou het geval is. Ik denk dat vele creatieve dames daar last van hebben.
    Grtjs en fijn weekend.
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooooh, smelt..... dat blikje met dat lieve beertje erin....
    Ik ben verliefd!!!! Te schattig!

    En wat is je letterbak gaaf zeg, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben echt verliefd op jou letterbak, zo mooi dat je dat voor elkaar hebt gekregen. Dat komt supergoed met die laatste patroontjes. Fijn weekend Rita!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. toffe doosjes met die beren, doosjes heb ik al , voor de rest zullen wij wel zorgen, alleen wanneer
    groetjes
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat wordt het mooi. Ik heb juist vandaag een rechthoekige letterbak bij de kringloop gekocht.
    Heb ik gelijk een idee hoe hij kan worden.
    Groeten van Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat wordt je letterbak mooi, nog een paar voor op zolder en dan is die af. Knap hoor...
    Wat een lief blikje beer, dat lijkt me echt ieniemie, maar heel leuk om in elkaar te prutsen.

    BeantwoordenVerwijderen