woensdag 26 juni 2013

Postpakketjes

Gisteren was het clubje, maar niemand wou dat ik een foto maakte van de werkjes.
Waarom?
Omdat er niet veel gehandwerkt is, veel uitgehaald en veel gebabbeld, maar weinig of niks gemaakt.
Dus, bij deze, geen foto's.
Enkel van de uiltjes van Anita, het worden sleutelhangers in vilt.
 
 
Heel mooi en kleurrijk, ze moet ze nog verder afwerken.
 
Dan babysokjes nummer 3 zijn afgeraakt, ze zijn gehaakt.

 
Toevallig vond ik dit patroon ergens op het web en ze zien er goed uit vind ik.
 
Deze namiddag heb ik dus meteen 3 paar sokjes verkocht met als resultaat dat ik nog 1 paar overhoud en opnieuw aan de slag kan om mijn voorraad aan te vullen :)
 
Dit pakketje is vanmorgen vertrokken naar Akkelien (de breimeisjes), haar troostprijs.

 
Hier piepen de uiltjes nog even angstig uit de doos voor ik ze opsluit en ze vertrekken naar Angélique (made with love) die de give away won! 

 
Tenslotte heb ik nog uggs gemaakt voor Hippe Hetty!

 
Effe showen, ziet ze er niet knap en cool uit?  Ze heeft haar naam niet gestolen!

 
Nog een foto in de zetel mama want ze woont nu niet meer hier, ze is verhuisd naar mijn kinesiste waar ze meteen warm werd onthaald en een ereplaatsje kreeg in de praktijk!
Ik kan ze dus nog altijd bezoeken elke week als ik naar de kiné moet en dat is toch wel een hele troost voor mama die haar baby met een beetje spijt in het hart moest achterlaten :(
 
Maar dat is weer een goede reden om een nieuwe hippie te creëren voor mezelf nu!
 


14 opmerkingen:

  1. Hier is veel te zien !
    Ooh die baby-sokjes zijn echt de max ! Gewaagde kleuren ... héél mooi ! Echt tof !
    En hippe Hetty heeft hippe schoenen aan !
    Fijne dag nog ... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattige gehaakte slofjes ! op welke site stond het patroon??
    en wat een prachtige poppen maak je toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De uiltjes en slofjes zijn heel mooi,proficiat aan de winnars van je give away .De uiltjes en de pop zijn ook heel mooi groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hetty is ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    En die uiltjes zijn ook zoooo cute! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hippie is vast een heuse blikvanger in de praktijk!
    Gr H@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O die babyslofjes die zijn Leuk. Weet je nog war je het patroon gevonden hebt? En Hippe Hetty is gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HAha, Hetty ziet er echt geweldig uit!
    EN die slofjes dan, zoooooo lief!
    DIe uiltjes hoeven toch niet angstig te zijn als ze naar mij toe gaan? Ik zal heel goed voor ze zorgen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och wat laatje ons weer veel mooie dingen zien..
    En jammer dat je hetty hebt achter gelaten, maar wel goed idee om er ook een voor je zelf te maken.
    en de slofjes zijn ook zo leuk.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, die slofjes zijn schattig!
    Leuke uggs ook.
    En ik wacht met spanning de post af ;-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach Hetty heeft het er vast erg naar haar zin,en je gaat regelmatig op bezoek dat scheelt. Nu maar een half zusje maken dan voor Hetty.
    Leuke slofjes.alvast een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt het weer goed gedaan, de kleuren zijn heel mooi! De uiltjes van Anita zijn ook tof.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie babyslofjes heb je weer gemaakt. En de hippe Hetty die straalt gewoon. Goed dat je ze nog elke week kan zien.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. je Hetty is echt een schatje en leuke uggs heeft ze aan....

    BeantwoordenVerwijderen