woensdag 19 juni 2013

EN DE WINNAAR IS....

Gisteren had ik beloofd om vandaag de uitslag van de give away te plaatsen.
Daarom heb ik aan Leen gevraagd om 3 nummers te kiezen tussen 1 en 23 (zoveel inschrijvingen) en deze zijn uit de bus gekomen
 
 DE WINNAAR IS:
nr.7
ANGELIQUE van de blog "made with love"!
 
Als je me je adres laat weten Angélique, dan kunnen de uiltjes naar Nederland verhuizen :)
 
Omdat er 23 inschrijvingen waren en ik liefst van al aan iedereen een cadeautje zou opsturen heb ik nog 2 andere mensen laten uitkiezen die een "troostprijs" krijgen.
 
Deze 2 mensen zijn:
 
nr. 13
AKKELIEN van de blog "de breimeisjes"
 
nr. 21
SUSIE van de blog "uit het hobbytaske"
 
Graag van iedereen het adres zodat de pakjes volgende dinsdag op de bus kunnen, want tot dan moet ik nu werken en kan ik niet naar de post :)
 
Dan nu nog een klein clubverslag van gisteren, we waren met 8.
 
Het "wolwinkeltje" in vilt van Marie-Jeanne (blog creabeauke) is af.
 
 
Ongelooflijk klein en mini en toch supermooi afgewerkt allemaal, kortom veel gepriegel.
Het spinnewiel is ongeveer een tandenstoker hoog (om een idee te geven).
Ze werkt momenteel aan een groeimeter van "cars" voor haar kleinzoon ( hieronder).


 
De kruissteek van Josephine (een keukenrolhouder)

 
De spiraalsokken van Nicole.

 
De sokken van Joseeke.

 
Het knooptapijt van Irma (voor haar kleindochter die van paarden houdt)

 
Het kruissteekkussen van Paulette

 
Naaldschilderij van Greta

 
Mijn eerste babysokje (model "blij dat ik brei")

 
Deze wol heb ik gisteren nog gekocht om nog meer hippe hippies te maken!

 
Ik had ook nog een bolletje gekocht om "rosse" haren te maken, maar die heb ik vergeten erbij te leggen.
 
PROFICIAT AAN DE WINNAARS !
Vergeet niet jullie adres te laten weten.
 
Welkom aan nieuwe volgers!
 
 
 


11 opmerkingen:

  1. Nou zeg, dat is een verrassing! Dat ik ook nog iets gewonnen heb!
    En wat maken jullie weer mooie dingen!

    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames!!
    En wat een leuke projecten allemaal, en dat winkeltje zo schattig
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met de gewonnen give - away dames, en wat een leuke projecten laat je weer zien op je blog , mooie kleurtjes katoen heb je gekozen,

    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat aan de winnaars. Weer hard gewerkt op het clubje zie ik en wat een mooie resultaten weeral. De kleurtjes voor de hippies vind ik prachtig. Laat maar komen die hippies...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ow JOEPIE!!!! ik heb de hoofdprijs! Super gaaf!
    Natuurlijk zal ik je meteen mijn adres mailen :-)
    Ook gefeliciteerd voor de andere dames, leuk dat je nog 2 prijzen er uit doet!

    Wat een prachtige creaties laat je weer zien vanuit het clubje. Heel goed dat je je camera niet vergeten bent ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat aan de winnaars.
    Het verslagje is ook weer in orde, bedankt.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd voor de winnaars!
    En jaaaaaaaaaa..... ik krijg ook een hippie,....ben zo heppie!!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een dikke proficiat aan de winnaars jullie hebben weer hard gewerkt groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd voor de winnaars, wat staat er veel leuk werk op je blog echt genieten.
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb ik gewonnen .. YES ! IK HEB GEWONNEN ! Tof !
    Merci Rita
    Gefeliciteerd andere winnende dames !
    En hier is weer veel schoons van al de leden te zien ! En ik ben benieuwd naar jouw volgende hippie !

    Ik zal je nu mijn adres doormailen hé.
    Groetjes ..

    BeantwoordenVerwijderen