zaterdag 8 juni 2013

Uiltjesverzameling

Nu ik weer een paar uiltjes gemaakt heb kan ik niet meer stoppen, niet zo goed want dan brei ik weer niet aan de pop die ik begonnen was.
Het werkt echt verslavend die uiltjes en ze zijn zo plezant om te maken :)
 
Natuurlijk heb ik weer iets uitgeprobeerd, je kent me.
De uiltjes wou ik in een kleinere versie maken, een mini-uiltje, het eerste probeersel was kleiner maar nog niet klein genoeg naar mijn zin.
Dus opnieuw geprobeerd en het is gelukt!  Ik heb mini-uiltjes om aan een sleutelhanger te hangen!
 
Kijk zelf.
 
 
De linkse hadden jullie al gezien, die was voor de kinesiste, de middenste was de eerste verkleining en die heeft Leen al mee, ze heeft hem Marieke gedoopt en ze komt op haar bureau op het werk te staan.  Vervolgens heb ik de rechtse gemaakt, rechts zie je tandenstokers staan om een idee van de grootte te geven.  Ik ben tevreden, perfect voor een sleutelhanger!

 
En toen Leen hier op bezoek was gisteren, vond ze de sleutelhangers zo leuk, dus heb ik haar meteen een nieuwe gemaakt terwijl ze hier waren in de kleuren die ze zelf koos.
Weer eentje blij gemaakt!
 
En wees gerust, er volgen nog uiltjes en sleutelhangers!
Maar ook de pop ga ik verder maken, beloofd, dat ben ik verplicht aan de poppenfanaten :) :)
 
Vanavond komen de kinderen op bezoek voor Vaderdag en vandaag en morgen is het hier verfweekend, mijn man is buiten de ramen in een nieuw kleurtje aan het steken en ik rijd het gras af en wied het onkruid!
 
 


8 opmerkingen:

  1. Ze zijn ook heel erg leuk geworden.

    Groetjes Berber

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ♥♥♥♥♥♥ ben flieft ! ♥♥♥♥♥♥
    Zoooo leuk zijn je uiltjes !
    Ben benieuwd naar je pop, kijk er alweer naar uit.
    Fijne avond xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De uiltjes zijn erg leuk geworden!

    Fijn weekeinde.

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, ik ben ook heel benieuwd naar de pop, juist omdat ik het zelf "niet kan".
    De uiltjes zijn wel mini, zeg; knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je uiltjes zijn mooi hoe kan het anders al wat je maakt is mooi groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi, goed gelukt hé.TOF.
    Gr,M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een knappe uiltjes weeral. Niet moeilijk dat die al bijna allemaal zijn uitgevlogen. Ja en als het goed weer is, dan is er werk in de tuin hé.
    Grtjs
    Daniêlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent goed bezig, Rita! Morgen, op Arne en Carlosdag, heb ik ook een link naar je give-away geplaatst.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen