zaterdag 29 juni 2013

Hoogstade


 
 
 
Een raar berichtje zullen jullie misschien denken.
Maar ik heb een poging gedaan om een diavoorstelling op mijn blog te zetten van zelf gemaakte foto's van ons huisje in Hoogstade.
De diavoorstelling staat erop en werkt maar niet waar ik ze wou :)
Ze moest eigenlijk aan de zijkant van mijn blog lopen.
En daar zal ze ook komen als ik vind hoe het moet!!  Hulp is altijd welkom!
Ondertussen blijf ik zoeken....
Dit resultaat kwam er door hulp van Nienke (de borduurvrouw), heel fel bedankt Nienke!  Zover zijn we toch al, de rest zal nog wel komen (hoop ik).
 
Vandaag wandeldag met de neven en nichten aan vaders kant, dus morgen een blogje met de nieuwe projecten!

Er is ook nog een leuke blog bij mijn inspiratiebronnen toegevoegd "knutselpret", ook een dame die zoals de titel het zegt vanalles en nog wat kutselt.  Ga zeker eens kijken!
 
Fijne zondag!
 

5 opmerkingen: