dinsdag 18 juni 2013

Hippe Hetty

Yeah!  Toch gelukt!!
 
Mijn allereerste hippie is tijdig afgeraakt en ze noemt Hippe Hetty :)
 
Mag ik jullie voorstellen?
 
 
Een beetje korterbij...

 
Ze is heel graag buiten en al goede maatjes met Willy Wolmuis!

 
Hetty is nog op blote voeten, niet zo erg met dit goede weer, maar ze wil toch nog heel graag bloemenschoentjes zei ze me.

 
We hadden pech vandaag want de schoenwinkels waren dicht, het zal dus voor een andere keer zijn Hetty, nog even geduld.

 
Je ziet meteen dat het een vrolijke durfal is en overal op klautert.

 
Ze was daarstraks al mee op bezoek bij de kinesiste en die vroeg al meteen of ze niet bij haar wilde komen wonen, maar daar moet ze nog even over nadenken zei ze.
 
Ga vandaag toch ook eens langs bij de vaste klanten.
Bij DANIELLE,
bij AKKELIEN,
bij HANNIE
en tenslotte bij WIEKE want bij deze laatste komen de nieuwe poppen in de serie "handmade by" zoals jullie weten en wie weet verschijnt Hetty daar ook wel!
 
Morgen volgt de uitslag van mijn give away!
 
 
 


19 opmerkingen:

  1. Ze ziet er erg leuk uit, die Hippe Hetty! Mooie fotoreportage weer, Rita!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ,echt hip.goede naamkeus. Ben benieuwd naar haar schoenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow, wat knap Rita! Ze is zo heerlijk vrolijk, dat heb je echt geweldig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een kei geweldige toffe hippie is ze geworden. Wat heb je flink uw best gedaan om ze op tijd af te krijgen. Joepie, joepie
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je haar nog op tijd hebt afgekregen, het is een hele mooie meid geworden liefs berber

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is echt een hippe hippie geworden , heel knap.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk hippie is ze geworden , en ik kan me voorstellen dat ze ook nog graag bloemenschoenen wilt......dat heb je toch maar snel gedaan ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooooooooooooohhhh, maak me gek!!!
    Ik ben helemaal fan van Hetty en ga je meteen mailen ! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig! Erg leuk geworden. Natuurlijk wil ze bloemenschoenen :-).

    Fijne dag vandaag!

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie stoere meid heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Rita, wat ben je een bezig bijtje , en wat heb je veel leuke dingen gemaakt !! Ik voel me echt lui als ik jou blog bekijk !!

    liefs, Patti

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze is echt heel mooi en hip. Leuk verhaal en foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig mooie hippie Rita en mooie foto's !!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lekker dametje is dit Hetty..., houd ze maar goed in de gaten want ze is ondernemend denk ik. Ik hoop wel dat ze voor de regen schoenen heeft gevonden, want anders is het niet zo'n pretje. Maar daar zul jij wel voor zorgen, daar heb ik wel vertrouwen in!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gelukkig was het warm dus kon ze zonder schoenen. Nu mag ze wel regenlaarzen aan:) Maar wat is ze leuk geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen