dinsdag 25 juni 2013

Geen poppen, wel babysokjes!

Het is poppendag op de blogs, ik weet het, maar deze week heb ik niks voor de poppen gemaakt of ook nog geen nieuwe begonnen omdat ik tegen morgenavond babysokjes moet afhebben.
 
Maar ga zeker kijken bij AKKELIEN naar haar nieuwste pop
of bij DANIELLE die misschien ook wel een pop te showen heeft of eentje van Frouwien
of bij HANNIE want die heeft ook een nieuwe pop gemaakt.
Tenslotte in de "handmade by" van WIEKE valt ook altijd vanalles te zien over de poppen en andere maaksels.
 
Hier geen poppen, wel babysokjes!
 
Dit paar heb ik nog ontdekt in mijn kast
 
 
Kant en klaar, dus dit wordt paar nr 3
 
En deze is klaar, nog een lintje of kantje inrijgen, dan is dit het eerste sokje van paar nr 4.

 
Gemaakt naar een model van "Busy Bessy"
 
En dan moet dit ook een gehaakt sokje worden, het eerste ook van een paar, of het afgeraakt?  Afwachten....

 
En wie weet wat ik maak uit mijn nieuwe boekje???

 
Rarara......
 
Vanavond is het weer clubje en kan ik nog wat aan de sokjes werken en ook deze middag op het werk.
 
Na de sokjes moet ik nog snel wat aan mijn letterbak doen.
De bedoeling was om de laatste 6 vakjes tegen 1 juli af te hebben, ik zal mijn best doen maar of dit zal lukken???  Ik heb in elk geval al 2 patroontjes van de 6 gevonden!  Nu ze nog borduren!
Dat is voor na de sokjes morgen, spannend!!!
 
 


10 opmerkingen:

  1. Ach Rita,
    je hebt geen tijd om je te vervelen! Wat een leuke sokjes! Ik denk dat dat in ieder geval wel afkomt. En ik ben erg benieuwd naar je letterbak! Als ik dat zie, heb ik altijd een beetje spijt dat ik die van mij ooit weggegeven heb...
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Rita, je hebt toch al hard gewerkt aan uw sokjes. Ik vind het eerste paar nog altijd het leukste. Ja en uw letterbak...dat was inderdaad al een tijdje geleden dat je nog iets laten zien hebt. Die is ook al zo mooi. En de laatste loodjes, die wegen het zwaarst hé.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gaat goed vooruit, maar pas op dat het niet te veel gaat worden het moet nog plezant blijven!
    Groetjes en tot straks.
    M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt het druk met alle slofjes/sokjes, maar wat worden ze leuk allemaal! Ik denk dat het niet makkelijk zal zijn om er een keuze uit te maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je het toch druk, maar ze zijn leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt weer leuke dingen gemaakt ♥
    Je poppen komen vanzelf wel weer xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohjee ik raak buiten adem! Ja je hebt ook die 72 uren nodig, dat is duidelijk :-) De sokjes zijn heel mooi, vooral die blauwe, mooi patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Buzzzzzzy bie !
    Zoveel mooie sokjes ! Jij hebt tijd tekort Rita !

    Wordt het een rode muis ?? :)
    Nog een zalige avond ..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke sokjes...
    Jammer dat ze mij niet passen...*Ü*...

    BeantwoordenVerwijderen