dinsdag 11 juni 2013

POPPENDAG !!!

Het is weer dinsdag en jullie weten het ondertussen wel,
het is POPPENDAG op de blogs!
 
Mijn volgende pop is nog niet helemaal af, maar ik zal dan het stuk dat ik heb maar even laten zien.
 
 
Dit is het kleedje al voor mijn pop.
Je weet het, ik heb liefst eerst de kleren al klaar voor ik de pop maak, dan hoeft ze niet naakt door het leven te gaan als ze geboren wordt :)

 
En dit wordt mijn pop, ik ben dus met het lijf bezig en hoop misschien tegen volgende dinsdag mijn pop af te krijgen, maar of het zal lukken????
 
Vergeet niet te gaan kijken bij Daniëlle want die heeft weer een pop van Frouwien op de catwalk.
Ook bij Akkelien is het weer poppendag!
Ga zeker ook eens langs bij Hannie want ook zij maakt heel veel poppen die de moeite waard zijn om te gaan bekijken.
Tenslotte de belangrijkste van allemaal is Wieke van Keulen want zij wijdt elke week een heel blogbericht aan de poppen en andere arne en carlosmaaksels onder de naam "handmade by".
 
Om te eindigen nog even vermelden, er loopt nog een give away bij
Waag dus je kans!
 
 


6 opmerkingen:

  1. Het jurkje is prachtig, Rita! En je schiet ook goed op met de pop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohoh! Wat een splinterdunne naaldjes gebruik jij daar! Ben weer heel benieuwd naar jouw popje! Gr H@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het kleedje is prachtig. Ik denk als je popje af is ze niet kan wachten om het aan te doen. Die heeft weeral geluk se... Leuke pop gaat het worden, met al die kleurtjes...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh, ik ben toch zoo benieuwd naar je nieuwe pop.
    Ben zelf ook bezig met uitbreiding , maar gaat veel werk in zitten he?
    Moet ik weer een week wachten .... ben zwaar fan van je poppen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi jurkje. Ik ben heel benieuwd naar je nieuwe pop!
    Fijne dag!

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ow, dat wordt zeker weer een heel mooie dame! Ik kijk al naar haar uit! Ik hoop voor jou wel dat ze Lily aan kan en wat minder noten op haar zang voor jou heeft ;-)

    BeantwoordenVerwijderen