maandag 19 mei 2014

Sal Marie Carton eindelijk af

In het weekend kwam ik bij het neuzen in mijn kast de onafgewerkte versie van mijn SAL van Marie Carton tegen.  Veel werk was er niet meer aan en ik besloot om hem af te werken.


Hij is dus af nu (let niet op de koffievlekken), moet nog gewassen en gestreken worden en afgewerkt uiteraard, wordt vervolgd.

En Liene met mama en papa kwamen barbequen.


Ze kon haar ogen niet open houden van de felle zon, maar was heel braaf.


Het wordt een flinke meid, ze komt bijna elke week zo'n 150 gr. bij.

Niet vergeten: morgen poppendag!


13 opmerkingen:

  1. Mooi, dat alfabet! Dat wordt vast nog mooier door de afwerking. Maar nog mooier: Liene! Wat een geluk, hé!
    Ook wij hebben gebarbecued, heerlijk!
    En... mijn poppenblog is er al klaar voor!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel mooi zeg, dat geeft vast een fijn gevoel om iets af te maken! En wat een mooie meid is Liene zeg!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie merklap, die zal ik eens op gaan zoeken bij Carton-Marie ;-)
    Wat zitten jullie er gezellig bij zo in de tuin, heerlijk in de schaduw, wapperende was op de achtergrond (dat vind ik altijd zó'n zomers plaatje), breiwerkje én lekker wijntje op tafel en het mooiste kindje van de wereld op je schoot! Dat is pas echt genieten hé (en zó dankbare dinsdag ;-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker om weer wat af te hebben.
    En ik zie wel dat je tijdens het eten en knuffelen ook nog
    met je breiwerk bezig bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi meisje is Liene! Echt genieten zo'n kleintje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie merklap. En wat een mooi meisje is liene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waar opruimen toch goed voor is hé. Gelukkig dat je die mooie lap nog eens tegen kwam en dat je hem hebt afgemaakt. Het resultaat is prachtig.En Liene dat is gewoon een zonnetje in huis.
    Grtjs
    daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zal die mooi zijn als hij is afgewerkt! Zonde om in de kast te laten, gelukkig heb je hem eruit gevist en afgemaakt.
    Zo te zien hebben jullie gisteren een heerlijke dag gehad!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Liene is een echt schatje, en je sal prima, proficiat.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jullie wonen vast dicht bij elkaar, dat Liene zo vaak bij je is... Heerlijk is dat, genieten hoor.
    Wat een mooi lapje is de Marie Carton. Hopelijk gaan de koffievlekken er uit, daar heb ik altijd veel moeite mee...
    Ik ben benieuwd hoe je de afwerking gaat doen!

    Groetjes, ELizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Genieten met grote G! :-) Borduurwerk is prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie en sierlijke letters heb je geborduurd ...
    Geniet van het zonnetje en je kleinkind ...
    Nog een fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen