zondag 11 mei 2014

Fijne moederdag aan iedereen!

Aan alle moeders ter wereld een fijne moederdag gewenst!
Geniet ervan en laat jullie verwennen of in de bloemetjes zetten!
De kinderen komen vandaag zoals bijna overal denk ik.


Maar dan laat ik jullie toch even zien wat ik gisteren gemaakt heb.
Het was een vruchtbare dag en ik ben best tevreden met wat ik gemaakt heb.

Om Leen te verrassen voor haar moederdag heb ik nog snel wat genaaid voor Liene.

Met dit resultaat!


Een sweatertje uit de restjes van de broek en het bloesje dat ik een tijdje geleden maakte.
Dit lag al heel lang geknipt klaar.


En ook dit T-shirt lag al lang geknipt klaar maar ik had niet de juiste kleur boordstof in huis om het af te werken.  
Benieuwd wat Leen ervan zal vinden.

Veel plezier vandaag!


7 opmerkingen:

  1. Wauw wat knap gemaakt zeg!!
    En geniet van deze moederdag
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, Moeke Rita! En jij hebt ook een bijzondere moederdag, nu er een nieuwe generatie bij gekomen is!
    Fijne dag!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moeke maakt voor ( niuewe) moeder! Heel leuk gemaakt, zeg. Dat zal ze vast prachtig vinden.
    Jij ook een fijne dag!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook een hele fijne moederdag en leuke kleertjes heb je gemaakt voor Liene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het moeke, legt de nieuwe mama al direct in de watten se.
    Dat heb je mooi gedaan.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaat Liene toch veel moois krijgen van haar oma :-) Hopelijk had je een hele fijne moederdag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke T-shirtjes ge hebt goed je best gedaan zoals gewoonlijk Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen