dinsdag 6 mei 2014

Poppen- of poesjesvorderingen en leuke post

Een wekelijkse update van de poppen zoals altijd.
Momenteel ligt mijn minihippie nog stil, maar aan het poesje is wel verdergebreid.


Er werden al steken voorzien op de veiligheidsspelden voor de voorpoten van mijn poes.


Stilaan werd er nog wat aan gebreid en er werden alweer steken voorzien voor de achterpoten.
Zodoende is het lijf nu al bijna af.

Of ik het ga klaar krijgen tegen volgende week weet ik niet want ik begin woensdag weer te werken voor de rest van de week, dus minder tijd.
En er moeten dus nog 2 achterpoten, 2 voorpoten en een staart worden gebreid en alles gevuld en een snoetje borduren.
Bovendien probeer ik ook om het borduurtje af te krijgen.

Maar nu iets anders leuks!
Vandaag vond ik deze leuke envelop in de brievenbus en hij kwam helemaal uit Nederland!


Geadresseerd aan "moeke rita" !  LIEF HE!!!



En dit stak erin, een hele mooie kaart en een pakje.


Deze schattige puzzel van Anne Geddes zat erin!  Deze ga ik inkaderen en op haar kamertje hangen hier bij haar bedje.

Dankjewel lieve Paulien!

We zijn hier echt wel heel blij mee!

Vergeet niet om ook bij de andere poppenblogs langs te gaan.

En bij Wieke staat het nog steeds op pauze denk ik.

Van mijn borduurwerkje doe ik morgen een update.
Ook heb ik nog leuke wol gekocht voor Liene, die moet ik ook nog tonen.

Maar voor vandaag, veel plezier bij de poppen!
En denk vandaag eens na over "dankbare dinsdag", ook een mooi onderwerp op de blogs.




16 opmerkingen:

  1. leuke post en wat word je knuffel mooi het garen is daarbij heel belangrijk denk ik !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gaat een mooi poesje worden. En wat leuk om zo verrast te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de poes groeit al aardig en wat een leuke lieve post heb je gehad.
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het poesje krijgt al mooi gestalte, ik zie ineens een witte kleur verschijnen, zou dat voor de achterpootjes zijn? ik zal geduldig wachten ;-)
    Wat een leuke post heb je gehad, het zal mooi staan op het babykamertje.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellige blog en wat een leuke verrassing kreeg je via de post!
    Wat is het bijzonder om met verloopgaren te breien/haken: het eindresultaat is ook een verrassing!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben fan van je spreuk, er zit heel veel waarheid in :-)

    Groetjes
    Peggy (poppe-mie.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk wordt de poes!! wordt vast weer een mooi kunstwerkje. En post krijgen is altijd fijn, wat een lieve verrassing.

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben je toch weer een bezige bij!
    En zo'n verrassing is natuurlijk altijd leuk!
    Fijne dag, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. echt schattig die poesjes.
    groetjes,
    Jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, wat heb je weer mooie wol gebruikt voor de poes te breien. Leuk cadeautje waar je mee verwend bent.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het gaat lekker met je poes, wordt vast super leuk weer.
    En wat een geweldige post heb je gehad.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super lief van Paulien!
    Je katje wordt zo te zien een heel mooie, die wil je vast en zeker snel af hebben, denk ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Rita,
    Ik reageer niet meer zo vaak op je berichtjes, maar ik lees ze nog steeds hoor! En met veel plezier.
    Lieve groet,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het poesje wordt ook heeeeeeeel mooi groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een verwennerij, geweldig al die post!
    En ik loop natuurlijk een beetje achter met lezen vanwege het reisje, maar ben je nu een poes aan het breien na die mooie hond?

    BeantwoordenVerwijderen