zaterdag 17 mei 2014

Deel 1 is af

Deel 1 van de poncho is al klaar, vandaag start ik deel 2.
De bedoeling is om hem volgend weekend af te hebben, want dan ziet Leen haar zus en kan ze hem geven voor Lowieke.


De kleurencombinatie vind ik geslaagd, zeker voor een jongen.

En dan wil ik jullie iets laten zien.

De foto's zijn wat wazig, maar je kan het toch nog redelijk goed zien.
Deze kerel verscheen onlangs in onze tuin, een groene specht.


Een vogel die veel insecten eet en dus in onze tuin op zoek was ernaar.


En die ook vond, wij hebben nogal last van mieren en die lust hij graag.
Volgende keer probeer ik een betere foto te maken.

Nu wat in de tuin werken met dit zalige weer!
Daarna wat uitrusten met een boek of een handwerkje want mijn poes is nog niet af en de poncho dus ook nog niet.
Morgen gaan we barbecue doen en Liene komt meedoen :-)
Dan maak ik nog wat foto's.

.


9 opmerkingen:

  1. Je bent al een eind met de poncho, zeg!
    En stuur die ekster (?) ook een keertje onze kant op, wij hebben ook mieren in overvloed. Ik ben elke dag met de poederbus op jacht, hihi.
    Fijn weekend!
    Goetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De poncho vordert al goed! En wat mooi die vogel zo in je tuin. Zo kom je ook van je mieren af op een mooie manier,
    Fijn weekend en geniet van het heerlijke weer
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Speciaal, die ekster!
    Fijn weekend! Wat een heerlijk weer, hé!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van al het moois om je heen.
    Mooie spreuk ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai Rita hebt ge uwe turbo op gezet poncho gaat mooi zijn ,mooie foto's van buiten en laat de barbecu maar smaken groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,

    Je werkje gaat goed vooruit en wat een mooie foto van de vogel.
    Je tekst is oh zo waar :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kleurencombinatie is echt perfect voor een jongen! Ik ben al benieuwd naar het resultaat.
    Geniet nog van het zonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eerst en vooral nog nen dikke proficiat met de geboorte van Liene, je zal wel een trotse moeke zijn ;)
    Ik ben eindelijk hier geraakt ;) wat heb je weer mooie dingen gemaakt Rita !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het schiet al lekker op , het wordt echt een stoere hoor. Leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen