woensdag 7 mei 2014

Clubverslag

Gisteravond was het weer clubje en we hebben doorgewerkt aan de inktvisjes voor de prematuren.
Spijtig genoeg waren we maar met zijn 6.
Anita deed niet mee, haken is niet haar ding, maar ze had wel prachtige dingen bij die ze gemaakt had.

Zoals deze kussenovertrek.


Haar dochter vroeg om een grasgroene jurk voor haar te maken en ze is meteen gestart.


Helemaal klaar is hij nog niet, maar hij wordt vast prachtig.


Deze sokken horen ook nog bij haar lopende projecten.


Arlette maakte deze supermooie vilten tas om haar werkjes in te transporteren naar het clubje.

En dan zijn we ijverig begonnen met de inktvisjes.


Van links naar rechts, Marie-Jeanne, Arlette en Greta.
Van Marie-Claire naast me heb ik geen foto, ze was net even telefoneren :-)


Maar dit had ze af op het einde van de avond.


De roze is van Marie-Jeanne.


En de gele van Arlette.

Mijn inktvisje zal ik volgende week erbij zetten, hij is af, nog enkel vullen en dichthaken onderaan.

En deze wol heb ik in het weekend nog gekocht.


4 bolletjes turquoise voor Liene en 1 bolletje geel omdat het zo'n mooi zachtgeel was :-)

Borduurvorderingen volgen morgen of zo.





9 opmerkingen:

  1. De dames hebben weer hun best gedaan. Mooie werkjes.
    De wol die je hebt gekocht, breit heel aangenaam. Wol en zo heeft die ook.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze weer ijverig allemaal. Leuk hoor.
    En je wolletjes zijn mooi
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat ziet er weer gezellig uit, zo samen ....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat maken jullie toch mooie werkjes.
    Ziet er weer knap uit.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie hebben er weer zin in. En de vilten tas vind ik prachtig.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig zo met elkaar handwerken. Ik doe het ook graag. Veel plezier nog met je kleindochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig was het wel, maar ook heel wat geprul met die visjes, maar het is plezant.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was een vruchtbare avond in het clubje groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen