vrijdag 23 mei 2014

Ponchovervolg

Zoals jullie weten was ik begonnen om een poncho te breien voor Lowieke, het zoontje van de zus van Leen.

Deel 1 was al af.


Deel 2 volgde eergisteren.


En deel 3 was gisteravond af.

Dan heb ik hem nog in elkaar genaaid.


En een beetje opgepimpt met een knoop en een applicatie van een hondje.

Hopelijk zijn ze tevreden en zijn zowel mama als Lowieke enthousiast om dit te dragen in plaats van een jasje.

Als dat zo is, zal ik tegen de winter een grotere, dikkere en warmere breien.

En Leen kan zondag het cadeautje overhandigen :-)




18 opmerkingen:

  1. echt mooi geworden en dat van een vier kant en een ribbel is een pronkje geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk geworden, zat zal lekker zitten.
    Fijner als een jasje, fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een eenvoudig patroon, maar dat is er niet aan af te zien als de poncho klaar is, wat is ie leuk en stoer geworden! Ik hoop dat het manneke de poncho wel graag draagt zodat er geen 'strijd' meer is als hij aangekleed moet worden.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schtje Rita. Fijn weekend, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wie wordt er hier verwend? Stoere poncho!
    En wat fijn dat je achtergrond wit is geworden, leest zo veel "gemakkelijker"! Grfr

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig resultaat!
    En "It's friday, have a nice weekend!"
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat knap gedaan Rita, het zier er super uit,
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooo wat mooi. Als die ni blij gaan zijn, dan weet ik ook ni meer hoor.
    Geniet van het weekend !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi! Ik ben zot van die streepjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is ie leuk geworden. Ik dacht eerst: wat moet ze toch met die vierkante lapjes? Maar nu snap ik het. Leuk met die capuchon erop.
    Dit gaat vast in de smaak vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is super leuk geworden, leuk zo met de capuchon erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier gaan ze zeker blij mee zijn en zo handig met die kap er op, mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is een leuke poncho met stoere streepjes.
    (Wel grappig, ik ben ook ribbelstreepjes aan het breien en dat gaat zo lekker).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De poncho is prachtig gefeliciteerd groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi rita,
    Dat is een mooie poncho geworden.
    Daar gaat die veel plezier mee hebben.
    Liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen