maandag 12 mei 2014

Dit was moederdag

Gisteren was het moederdag en we hadden een hele fijne dag allemaal samen.
's Middags zijn de 2 zonen met de schoondochters en Liene hier komen eten en ze zijn gebleven tot diep in de namiddag.

Het was heel gezellig en Liene heeft bijna de hele tijd op mijn arm geslapen.

Dit kreeg ik als cadeau.


Hele mooie bloemen.


Een heel lief kaartje met een mooie tekst.


En Liene zat bij peter Hans op schoot.


Maar was tussendoor ook heel erg wakker.


Om daarna weer bij moeke op schoot lekker te dutten.


Mijn borduurwerkje schiet aardig op, het is leuk om nog eens kruissteekjes te maken, ik ben weer helemaal verknocht eraan en ga bij dit borduurtje nog eentje maken dat erbij past.

Om dan misschien toch nog eens een poging te doen om mijn slapende rij beren af te maken???
Wie weet....

Nog even vermelden: Leen was in de wolken met de shirtjes die ik gemaakt had :-)

En morgen is het weer poppendag!
Verwacht er niet teveel van, ik heb mijn best gedaan maar af is poes nog niet.


16 opmerkingen:

  1. waarschijnlijk was de mooiste kado: nen helen dag van liene kunnen genieten ;-) 't is een schatteke!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie moederdag was het bij jullie!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk, he, zo'n slapende baby op je arm. Je wordt er zelf ook helemaal rustig van, vind ik altijd.
    En je borduurtje wordt mooi.
    Groeten, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat zit ze heerlijk bij je, echt een mooie foto.......en je borduurtje is echt heel lief aan het worden .....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb eerst even bijgelezen bij je. Wat wordt Liene verwend met mooie cadeau's en kleertjes.
    En wat zie ik daar een trotse oma en oom op de foto.
    Wat heerlijk zo'n klein mensje.
    Geniet er maar veel van.

    Groetjes Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het was bij jullie een leuke moeder dag.
    groetjes,
    Jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er duidelijk van genoten en maar goed ook. Een pracht van een borduurwerkje.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige moederdag was het bij jullie ... hier word het niet gevierd, hubbie en ik hebben geen moeder meer en ik ben geen moeder ...... :-)
    Ben benieuwd naar de volgende update van je borduurwerkje , her word erg mooi !
    Patti xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat was een gezellige moederdag, het straalt van je berichtje af!

    grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent goed verwend geweest,heeeeeeeeeel mooie foto's van Liene en het borduurwerkje gaat nog al goed vooruit groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Neen Liene wordt niet verwend. Dat is gewoon heeeeeel normaal dat kindjes op de arm van moekes in slaap vallen en daar dan nog nen hele namiddag blijven liggen. Kan niet anders dan dat het nen super moederkesdag is geweest.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heerlijk dat je een fijne moederdag hebt gehad, en wat een heerlijke meid is het toch die kleine schat.
    En je kruissteek werkje is ook prachtig
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heerlijk he, zo'n klein wezentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit was vast een hele speciale moederdag voor je, nu de kleine Liene ook langs kwam!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik kan dit kruissteekwerkje toch niet thuisbrengen, uit wat een boek kom dit, prachtig is( of zal het zeker worden) het in ieder geval

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een zalige dag was dat, zoo blij voor jou! x

    BeantwoordenVerwijderen